handdator

Visa fullständig version : Valantis?


MIAS
2007-01-15, 12:33
Hej!

Är det någon som vet något om sångaren Valantis?

Köpte min första skiva med honom 2001 på Rhodos och blev förtjust:) . Mamma Riitta, snäll som hon är köpte en Dvd till mig med Valantis, när hon var i Athen, som var mycket trevlig och underhållande:D .Vet inte så mycket om honom så information är välkommen!

Miabye_bye

MIAS
2007-03-26, 15:53
Är det verkligen ingen som vet något om Valantis här i forumet?:( Han är jättebra ju! Absolut min favorit!

Miabye_bye

Riitta
2007-03-26, 18:57
Joo,jag:eek: :D .Har ju sett på DVD:n och lyssnat på honom också då förstås:D
Det var en bra DVD jag köpte:) Han är faktiskt bra (för det mesta;) )

Riittabye_bye

Peter
2007-03-27, 17:48
Jag har också ett par CD med honom och tycker han är bra. Men jag vet inget om honom... :confused:

Peter

MIAS
2007-03-30, 10:45
Då får vi väl passa på att tipsa andra om honom! Kul Peter, att höra att någon annan tycker att han är braflabb_flab . Konstigt att inte fler har fastnat för honom:rolleyes: .Information är fortfarande välkommen!

Miabye_bye

Peter
2007-03-31, 05:29
Fast var inte han en av de där nya "pop-monstren" :D Ang_elx som försökte komma undan militärtjänsten? Det var lite liv om det för några år sedan... Märkliga läkarintyg osv.... Var han inte inblandad där?

Peter

MIAS
2007-03-31, 11:47
Hm...Försökte han komma undan militärtjänsten så kan han väl inte vara så populär i alla läger:p .

Miabye_bye

Peter
2007-04-01, 05:57
Hm...Försökte han komma undan militärtjänsten så kan han väl inte vara så populär i alla läger:p .

Miabye_bye

Jag är inte riktigt 100 på att han var med där, men det var ett par som försökte snika sig undan för några år sedan... Ang_elx :D Det var lite skriverier om det och de som försökte fuska fick göra några extra månader :p :D Men jag misstänker att Grekerna i gemen log lite snett och brydde sig nog inte så mycket om det...

Peter