handdator

Visa fullständig version : IERA ODOS


Riitta
2007-01-14, 17:17
Där ville dom inte veta av oss:mad: Vi hade tänkt på att lyssna på Terzis, Elena Paparizou och Nino. Karin ringde dit hemifrån. Svaret blev att man får boka på plats. Då skickade vi fax till vårt hotell att dom skulle göra ett försök. Det gjorde dom,men svaret blev att det gick inte boka för två, utan man skulle vara 4 stAng_elx Tyvärr hade Vasilis ingen kusin som jobbade där;) ,men han tog sig dit själv en kväll och försökte få plats för oss,men misslyckades han också:(
Det har aldrig varit problem med förut att vi har varit 2.Har blivit innsläppta och välbehandlade på alla andra ställen:)

Riittabye_bye

Marianne
2007-01-14, 18:02
Iera Odos var en av de första "konserterna" vi var på. Jag tror vi fick hotellreceptionisten att ringa och boka bord, eller också åkte vi bara dit(?), vi var tre personer, fick ett bord högt uppe men helt OK. Såg Basis, Terzis och Mitropanos, detta var 2002 - en fantastisk upplevelse som gav mersmak.:) Synd om det verkligen är så att man inte kan få bord till 2 pers. Inte heller "plats i baren"? Det har vi provat ett par gånger, men man orkar ju inte STÅ upp HELA kvällen/natten!

MaryMumin
2007-02-05, 11:53
Hej Riitta.
Vad tråkigt att ni inte lyckade komma in, jag och min man har /hade planer att gå dit. Vi har aldrig varit där, så vad kostar det, är det svårt att hitta dit, vi ska vara nere i Aten under hela mars och en bit in i april. Eller är det lönlöst att försöka?
Tacksam för svar, ha de så gott

Mary

Riitta
2007-02-05, 21:46
Hoppas ni har bättre tur:o Jag vet inte hur länge dom håller på och uppträder.Tror att det är vanligt att artisterna på dom stora ställerna slutar och uppträda någon gång i februari -mars. Du kan ju be personalen på ert hotell ringa dit och kolla.
Annars finns det ju många musiktavernor där man kan höra bra musik.
Till IERA ODOS tar det ca 15 minuter med taxi från Syntagma.

Riittabye_bye

Riitta
2007-03-05, 21:13
Fick ett pm från MaryMumin från Pireus. Dom hade lyckats med detta som inte vi klarade av:) På fredag skall dom lyssna på Terzis och Elena på IERA ODOSklapp_klap

Riittabye_bye