Visa fullständig version : Ni som ska med till Faros!
Katharina
2007-01-07, 16:51
Vill ni som inte redan hört av er vara snälla och mejla mig vad ni vill äta så jag kan meddela restaurangen i god tid då vi blir ett 30-tal personer.
Ni ser på www.faros.nu (http://www.faros.nu) vad som finns att välja på.
Ska bli, har glömt att kolla i helgen som varit.
Hasse :cool: bye_bye
Har ju tidigare skrivit jag ev ska med + en till. Men pga vattenskada, så har vi lite annat att göra när vi är lediga. Men gärna en Kalimeraträff en annan gång. Ingen som bor i Västerås trakterna, som vill ha Kalimeraträff??
Katharina
2007-01-08, 20:40
Det var tråkigt, men det är klart att vattenskadan är viktigast. Hoppas ni får till en träff i Västerås och att ni kan följa med oss här i Stockholm nästa gång i stället.
karinafp
2007-01-09, 21:53
Sätt upp oss för meny 1! Har inte frågat sambon än, men det blir säkert bra... ;)
Karin
Katharina
2007-01-10, 19:49
Då var det antecknat.
Då var det antecknat.
Vad vi vill äta är väl också antecknat ?
Hasse :cool:
Katharina
2007-01-11, 20:06
Vad vi vill äta är väl också antecknat ?
Hasse :cool:
Absolut! :)
Synd bara att Faros hemsida inte innehåller antingen vinlista eller lista på alla (inkl. alkoholfritt) drycker. När vi är så många blir det ju en himla massa beställningar där när vi sitter till bords.
Hasse :eek:
Katharina
2007-01-12, 09:16
Jo det blir ju det, men det brukar mest vara maten de vill veta i förväg när man är många. Fast det borde ligga på nätet, det håller jag med om. Men även om det gjorde det så föredrar jag att bestämma mig på plats. :)
Vilken tid har vi beställt bord?
Katharina
2007-01-12, 20:36
18.00.
Ja det hade verkligen varit kul att få träffa ett gäng Kalimeror/Kalemerianer, på Faros. Men som sagt, det får bli en annan gång! Men det går väl ingen nöd på mig egentligen, först gräsänka ett par dagar.....
Sambon åker upp med grabb gänget ons-sön till Sälen, de tror på snö.Verkar vara mer av snön norra Grekland. Fuktskadan ska visst torka lite till härhemma med avfuktare... så vi packar väskan och tar oss en vecka på Fuerteventura. (Hade det varit varmare i Grekland nu, är det förstås blivit dit, såklart!)
Så ha så kul på er Kalimera träff!
Katharina
2007-01-13, 09:45
Låter härligt med en vecka i värmen. Vädret är ju så tråkigt här hemma. I natt vräkte regnet ner och det är grått mest hela tiden.
Ja, det är synd att man inte kan få mer värme i Grekland även den här årstiden, men då har man något att se fram emot till sommaren. :)
Härligt att vara helt ensam hemma, det är lyx. Hoppas ni får ordning hemma snart också.
Trevlig resa!
Trevlig resa!
Tack!!
olá!
Hej alla glada,
Jag kommer inte med till helgen, ska nämligen på jobb i Madrid och passar på att stanna kvar över helgen! Jag VET att ni får trevligt:)
Ha det så gott!
Camilla
Katharina
2007-01-14, 17:32
Det var synd, men det blir väl fler tillfällen och jag vet också att vi får det trevligt. :)
Sätt upp oss för 2 st meny 1. Låter gott.Hur dags blir det? Irene o Lasse
PS Såg just att det var 18.oo den 20 januari. Har glömt var det ligger men det ordnar sig.:) :confused: bye_bye
Katharina
2007-01-15, 20:32
Då var det antecknat.
Jag måste tyvärr hoppa av träffen, kom något annat i vägen.
Yvonnesnyft_drop
Katharina
2007-01-19, 13:22
Tråkigt. Hoppas du kan nästa gång.Jag måste tyvärr hoppa av träffen, kom något annat i vägen.
Yvonnesnyft_drop
Då måste det bli före 15 mars, för då bär det iväg hem till Grekland igen._B-anana
Yvonne
Katharina
2007-01-19, 21:32
Inte mig emot. :) Har du något förslag på datum och vad vi kan hitta på?
Ha så trevligt allihop på Faros!! Ät lite oliver och fetaost för mig, ta en ouzo också! Ni kan ju leka "Grevinnan och betjänten" och ha en stol ledig för mig...flabb_flab
//Ioslina
Inte mig emot. :) Har du något förslag på datum och vad vi kan hitta på?
Vi kan nog säkert hitta på något innan dess. Hoppas att ni alla får det trevligt i kväll.
Yvonne
Suck.
Ligger hemma i soffan och är genomförkyld sen en timme tillbaka:(
Så det blir tyvärr inget Faros ikväll. Får stanna under min filt i soffan och dricka te istället.
Hoppas ni får jättetrevligt och äter massa god mat!
... och hoppas det blir en ny chans nästa gång.
/anna
Athanasia
2007-01-20, 23:06
Även vi fick avboka kvällen....krassliga,.. hostiga och snoriga...men det kommer väl fler chanser att ses..var säkert hur trevligt som helst...och jättegott(inte det minsta avundsjuk:( )
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.