handdator

Visa fullständig version : Kalives


Lindiz
2007-01-03, 16:29
Funderar på att Kombinera en tag i lilla Geo (som vi blivit förälskade i vid det här laget) och ett tag någon annan stans i närheten... kanske Kalives.

Vill ha tips, råd, och gärna boende.

Någon?:)

Netwolf
2007-01-04, 13:46
Vi bodde i närbelägna Almyrida på Isadora Apartments. Helt klart bra läge. Vi tyckte Alnmyrida var mycket mysigare äm Kalives. Mindre trafik och bättre strandtavernor. Så det blir vår rekommendation.

/Netwolf

Lindiz
2007-01-04, 18:34
TAck... vi har varit i Almyrida och trivdes mycket bra där... men var sugen på en ny ort!:)

Ypsilon
2007-01-04, 22:38
Tycker Kalives är en rätt så tråkig by, varför inte kombinera lilla Geo med Plakias? Har själv prövat på denna kombination 2 gånger.
Ypsilon

Lindiz
2007-01-06, 00:20
Tycker Kalives är en rätt så tråkig by, varför inte kombinera lilla Geo med Plakias? Har själv prövat på denna kombination 2 gånger.
Ypsilon
Ska genast kolla upp det alternativet... bara jag skulle hitta flyg i lite billigare prisklass i juli månad så skulle jag boka bums! Kalives, Plakias, Geo eller nåt.. bara jag vet att vi kommer oss iväg!

(Lilleman har börjat tjata - "mamma, jag vill åka till Grekland". Sund inställning för en treåring. *älskar * Men det är klart - han tror ju att det hör till sommarsässongen att åka iväg.. han har ju aldrig varit med om annat så...!flabb_flab )