handdator

Visa fullständig version : Nattliv för 17-åringar på Rhodos?


Tigra
2007-01-02, 22:51
Är det några åldersgränser på klubbarna?
Vart finns det bra klubbar?
Är det inträden på klubbarna?
Är det mycket greker eller mest turister på klubbarna?
=) tack på förhand..

king of rhodos
2007-01-03, 01:55
hej

på dom flesta klubbarna har dom inga åldersgränser och bra klubbar finns på hela rhodos men på barstreet det är bara colorado som är ok resten är skit och i gamla stan har du vogue,senso och några mer som är ok . inträden finns inte på dom flesta colorado tar 8 euro med 1 drink inkluderat men dom flesta går in gratis om du tar nåt att dricka i baren .greker hittar du i gamla stan turister i barstreet så enkel är det.
hoppas du är nöjd med svaret

king of rhodos
2007-01-04, 07:18
du har rätt jag tänkte på dom som ligger i stan men glöm inte Paradisso club på gamla vägen till faliraki och kalithea

Zina
2007-01-17, 14:59
Har ikke vært på Taj Mahal dessverre..

Men anbefaler Paradiso, som allerede er nevnt... Ikke den billigste plassen, men verdt det :)

Her er det nok flest grekere som går..

TobiasH
2007-01-27, 07:44
Jag har varit på Rhodos 2005 och 2006, mina favoriter på bargatan som jag kan rekommendera är Pepe's Bodega och Grabbarna Grus, svenskägt, trevlig personal, bra drag och bra priser på alkoholen.
Lite roliga happenings olika dagar i veckan, sen är Valhalla rätt trevligt om ni som jag gillar rock och carlsberg på fat. ;)
Sen finns det en klassiker som inte får glömmas bort! Cappucino Shots hos Ibrahim på African Prince! :p

Ang. åldersgränsen på barerna så blev det lite hårdare i somras, men jag tror mest det gällde grekiska ungdomar, verkar som att tillståndsmyndigheten och/eller polisen inte är lika hårda med skandinavier (kan det ha att göra med resekassan som spenderas på barerna kanske?) Den officiella åldersgränsen är nog numer dock 18, sen att det knappast kontrolleras är en annan femma.

elinor_b
2007-03-05, 12:17
hej där!
det är inga åldersgränser och inga inträden förutom på en klubb som heter colorado på bar gatan... På bar gatan är det bara skandinavier :)
på gatan kommer ni se massa inkasstare som bjuder på shots _B-anana