handdator

Visa fullständig version : Rethymnon


Marina.k
2006-12-31, 16:14
Vi reiser til rethymnon i slutten av juni og skal bo på hotell litsa lefkoniko beach. Er det noen som har bodd der? :) :) :)

martinifk
2006-12-31, 18:44
Det har jag inte men skulle gärna vilja;)

Athanasia
2007-01-01, 08:54
Har kompisar som bott där flera gånger och stortrivs.

aake
2007-01-02, 10:19
Bra hotell med bra läge. Har inte bott där,men hälsat på vänner som berömt hotellet och standarden efter sin vistelse där.
Trevlig resa!!!bye_bye

aake

IngegerdN
2007-01-07, 20:36
Jag har själv inte bott på Lefkoniko Beach, men för ett par år sedan bodde jag och min syster på ett annat hotell i samma kedja och intog våra frukostar på Lefkoniko - det bjöds på en riklig frukostbuffé! Vi har under många år också besökt Lefkoniko i olika sammanhang och det verkar vara ett trevligt och välskött hotell, ligger nära stranden och cirka 15 minuters promenad till gamla hamnen.

Maya
2007-01-29, 19:04
Grattis ni kommer inte att bli besvikna. Jag älskar Kreta och har varit i Rethymnon ett antal ggr....längtar tillbaka.

Ha de
Maya

Eva L
2007-01-29, 19:58
Jag har bott där några gånger för ganska länge sedan och det var då ett bättre medelklasshotell med charterturister som den stora målgruppen. Underhållning flera gånger per vecka och ett ganska litet och begränsat poolområde. Ca 2 min promenad ner till stranden och 10-15 min in till stan.

Eva

Lotta.N
2007-02-19, 12:57
Hej!

Jag bodde där förra året och det är JÄTTE fint! Ska ner nu i slutet av maj och kommer att bo på ett annat hotell i deras kedja.

Du kommer inte att bli missnöjd!_B-anana

Letten
2007-04-15, 20:51
Hej Marina
Jag och min fru och son ska bo där från 21 juni och tre veckor fram och det är ett väldigt bra hotell vi har bott där förut det brukar var mycket norska och svenskar som bor där. När ni ändå bor på detta hotell så ska ni besöka Cafe Svea som ligger snett nedanför framför allt så är det en trevlig stad ni kommer till
M.V.H
Letten
Vi reiser til rethymnon i slutten av juni og skal bo på hotell litsa lefkoniko beach. Er det noen som har bodd der? :) :) :)

SunInMyHeart
2007-05-14, 09:37
Du har gjort ett bra val av hotell du kommer inte ångra dig.

Som gammal återkommande gäst till hotellet tycker jag det dock att det är tråkigt att en hel del personal har sökt sig därifrån. Men det är bara att gilla läget, tiden står ju inte still i det landet heller, även om man ibland kan tro eller vill tro det.

Hotellet ligger precis lagom långt ifrån centrum ca 10-15 minuters promenad. Jättenära stranden, så att man slipper bära med sig onödigt mycket och man kan lätt kila hem om man vill gå på toaletten.

Usch, du får mig allt att längta tillbaka för en 8:de tur till detta resmål.

Missa inte restaurang Gorgona som ligger på strandpromenade på vägen in till staden, ca 5-10 minuter promenad. God mat bra personal, är dock lite dyrare men det är den värd. Samka bla deras förrätt Boreki, den är berondeframkallande, glöm den traditionella Saganakin, detta är 10 resor bättre...

Trevlig resa.