Visa fullständig version : HJ컴컴컴LP!!!!
DemitrisGlika
2006-12-27, 16:43
Hej alla.....
jag hoppas ngn kan l�sa detta ENORMA problem till mig;)
Jag undrar om det �r ngn som vet var o hur man kan f� tag p� billigt boende i Herssonisos!!!!
Jag �ker dit den 28januari07 o hem den 11februari07
jAg vill hitta s� billigt boende som m�jligt eftersom min resa till kreta blev typ s�d�r skitdyr:mad:
Kram
Ta sterling eller SAS fr�n K�penhamn till Aten, sedan Aegen Airlines (boka genom web)
/Nico
DemitrisGlika
2006-12-28, 19:30
Tack Nico.......men biljetten �r i princip fixad...nu �r jag i behov av ett billigt boende i herssonisos...anledningen till at min biljett blev s� j�drans dyr �r f�r att jag f�rst hade t�nkt �ka ti rhodos o den biljetten �r h�r hemma o betald men nu beh�ver jag �ndra o �ka till Athen o d� m�ste jag k�pa en ny billjett fr�n Athen till Kreta...d gick ju liksom inte bara o byta destination;)
Testade en Google s�kning accomodation+herssonisos, fick en del tr�ffar. Ibland �r det ju s� att man inte hittar det man vill ha direkt, men genon l�nkar, sidosp�r osv. g�r det att vaska fram det man s�ker. Lycka till med resan.bye_bye
Om inte annat hittar du p� plats �r ju l�gs�song nu och inga problem att hitta boende!
Camilla
DemitrisGlika
2007-01-01, 23:16
tack f�r svaren o ja d e ju som sagt l�gs�song s� d ska ju inte vara ngr problem..........GOTT NYTT 휮 TILL ER ALLA!!!!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.