handdator

Visa fullständig version : Thailand calling...


Celbe
2006-12-19, 15:33
...ja, eftersom det ar 186 dagar kvar till nasta resa till Grekland (jag kollade nyss;)) far man ju aka nagon annanstans for att fa lite sol och varme. Vi befinner oss just nu i Ao Nang i Krabi-provinsen och har det jattebra. Idag har vi varit ute pa Koh Poda for sol och bad och ar nu valgrillade pa bada sidor. Imorgon ska vi aka vidare till Nang Thong Beach i Khao Lak, dar vi ska stanna tills det ar dags att aka hem igen.

Far passa pa att onska alla en God Jul. Maste erkanna att julen kanns valdigt avlagsen har aven om det finns lite julpynt har och dar.

Celbe x 2

PS. Janne, flytta pa detta inlagg om du vill ha det nagon annanstans istallet!

Lissi
2006-12-19, 15:40
GOD JUl själva!! Låter härligt med sol och värme!! Antar att Ni stannar över julen....

Lissi o Claes

CarinaN
2006-12-19, 18:39
Åh, så härligt det låter!
Ha en fortsatt härlig semester i Thailand!

God Jul önskar Carina

Eva L
2006-12-19, 20:49
Oh så härligt Koh Poda besökte jag i dec för två år sedan. Ha en fortsatt trevlig resa.

Eva

Kalimera
2006-12-20, 08:08
Avundsjuk? Jag? Ånej.

Jag vill också vara i Thailand i jul! :o

Ha det fortsatt bra. Hälsa värmen! bye_bye

Elena
2006-12-20, 19:22
Jag är inte heller det MINSTA avundsjuk.....:o
God jul å ha det skönt i värmen....

P.s
Tänk på oss alla Kalimeror när ni ligger där... på stranden.... i värmen...!!! suck om man ändå vore där..... snyft_drop

Elena

Kalimera
2006-12-27, 09:10
På julafton fick jag ett mms från celbe med denna fina julhälsning. :)

http://www.kalimera.se/bilder/forum/forum_13.jpg

Celbe
2006-12-28, 14:36
Suck, så nära i tiden men ändå känns det som att det är så långt borta redan...snyft_drop Vi är back in business efter en fantastiskt fin resa och är faktiskt lite mindre "jet-laggiga" än vanligt (i alla fall jag!) så det var nog inte så dumt med nattflyg hem.

Men bilden blev ju ganska bra, även om den är tagen med kameramobilen. Janne, anledningen till att jag skickade den både på mobilen och på mailen, är att det blev totalstopp i sändningen hur jag än gjorde, men till sist gick båda två fram. Det var kul att se bilden här :) för tröjan är en kär reskamrat var vi än åker!

Celbe

Kalimera
2006-12-29, 14:04
Det var kul att se bilden här :) för tröjan är en kär reskamrat var vi än åker!
Det gamla tröjorna är väldigt fina de också!

Lissi
2007-01-02, 17:09
Det gamla tröjorna är väldigt fina de också!


Som jag sagt tidigare: De första vita/ljusa med just den loggan bak är de absolut snyggaste! Varför försvann den baksidan på de nya?? Är det för att Du vill ha texten Kalimera i blått??

Lissi - alldeles nyss hemkommen från Milano som inte på långa vägar var lika mysigt som Aten;)

Kalimera
2007-01-05, 09:43
De första vita/ljusa med just den loggan bak är de absolut snyggaste! Varför försvann den baksidan på de nya?? Är det för att Du vill ha texten Kalimera i blått??De var svåra att trycka. Inte så sällan hamnade loggan snett och då var det bara att kasta. Men snygga är de. Jag har en kartong vita på vinden. Två är reserverade för dig. :)

Lissi
2007-01-06, 21:37
Jag har en kartong vita på vinden. Två är reserverade för dig. :)

Du är en ängel!! Skicka dem , en small och en large tillsammans med segrartröjan till Claes när den kommer! Vi betalar omgående!

Lissi och cbriss -som haft en kanonhelg i Kalmar med CarinaN och Percy. Gissa om de kan laga grekiskt!??:D :p :p :p