Visa fullständig version : Årets Julbord
Var på julbord igår med jobbet. Såg Robert Wells & Joe Laberos julshow i Helsingborg. Vet inte riktigt vad man ska tycka... Naturligtvis var det mycket proffsigt och ett himla ös. Robert kan verkligen spela piano... men det blir lite jobbigt när så mycket folk ska äta samtidigt! Inte kul att köa:mad:
Kul om ni kunde skriva vad ni gjort eller ska göra! Alltid trevligt med tips att ha i bakhuvudet inför nästa år..
Hälsningar
Stinab
Vi blir bjudna på julfest på mitt jobb. Då beställer de jultallrik i matsalen och dukar upp på arbetsplatsen (jag jobbar på sjukhus-laboratorium). Vi har mycket trevligt under enkla former, för andra året i år.
Sen är det redan inbjudet till personalfest i januari, en bussresa till hemligt mål, hoppas någon kan tänka sig att jobba min kväll då, så jag kan följa med......
bye_bye Abi
Stackars dig! Vilken gräslig kombination! Hoppas att maten var god!
Hoppsan! kommentaren var till Stinab.....
Var på julbord igår med jobbet. Såg Robert Wells & Joe Laberos julshow i Helsingborg. Vet inte riktigt vad man ska tycka...
Kanske tur att man bokade om till Guys and dolls istället :)
Vi åkte till Åland och åt julbord med jobbet (t/r). Det trevliga med det var väl att man kunde shoppa taxfree. Annars var det rätt torrt Ang_elx
Hihi. Taxfree är alltid trevligt. Hörde något om skaldjursjulbord, någon som har provat det? Fick man nån julstämning i så fall?
(egentligen visar jag bara mamma hur forumet funkar men jag kan ju skriva något vettigt samtidigt) :)
Jag åt ett riktigt riktigt bra julbord på Stockholms stadshus' restaurang "Eken" massor av delikatesser, fräscht och gott!
Och bäst av allt, priset! Sjuttiofem kronor (75), man undrar nästan om det är sponsrat av någon?
Dubbel rekommendation!
//PO
-burp! :p
Får nog flytta till Sthlm :)
Mycket bra tips PO.
BrittMarie
2006-12-25, 16:06
Jag är så avundsjuk....
Orkade inte ens läsa inläggen, men helt utan svenskt julbord...
Men åker till Sverige i Januari, har beställt kräftskiva så varför inte kombinera med julbord oxå?
B-M
Varför kom du inte till mig över julen, fullt dukat julbord igår.
Allt inhandlat på IKEA, nästa jul gör vi slag i saken, du kommer hit och firar jul.
Monica
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.