handdator

Visa fullständig version : Det var kul!


Elisabet
2006-12-07, 12:54
Har ett bestämt minne av att jag (i något förhastat ögonblick) skrivit att jag inte är intresserad av att se bilderna som blev 10+ i fototävlingen. Nu är det bara att krypa till korset och erkänna att det faktiskt var roligt att se dem :p

En riktig favorit dök upp bland bästa bilder, nämligen Rubys grönsaksbord med alla härliga färger. Vilket liv och så livgivande :)

Mette, jag anade hela tiden att det var du som fotat olivlundarna utanför Skopelos - troligen på nästan exakt samma ställe som min olivlundsbild i gråare höstgröna toner. Din bild är jättefin i den ljusgröna skimret!

Mina favoriter i Roligaste och Möten lyser dock fortfarande med sin frånvaro. Har man så egen smak...?

Riitta
2006-12-07, 13:10
Mindre kul:o Bilden på Matilda och Vasilis mar inte med där hellersnyft_drop SÅ dålig var den ju intesnyft_drop snyft_drop

Riittabye_bye

LN
2006-12-07, 13:35
Tänkte också som så att det var värst vad jag måste ha konstig smak, men där kom i alla fall roligaste bild som jag röstat på (menyn)klapp_klap

babsan
2006-12-07, 13:56
Mina favoriter i Roligaste och Möten lyser dock fortfarande med sin frånvaro. Har man så egen smak...?

Det var samma för mej.
Varken mötesbilden och roligaste bild, var med snyft_drop .

Barbro :)

Mette
2006-12-07, 15:04
Ja Elisabet det kan jeg se. Jeg er forbavset over, hvor mange billeder, der er taget på Skopelos

Peter
2006-12-07, 18:39
Jag tycker bilderna överlag höll en mycket hög kvalitet i år. Kanske för att jag själv inte hade skickat in några... Ang_elx :rolleyes:

Men jag fick nästan en chock när jag såg bild 83 i Möten. Mannen som stryker en röd-vit katt över huvudet. (Mycket fin bild klapp_klap :D ) Jag fick gå och leta rätt på min Ossie för att kolla att han var hemma och inte hade smitit...

Jag misstänker att han tagit semester från "Husse" och åkt ner till Rhodos på semester alldeles själv... :eek: Den katten är så otroligt lik min Ossie så det är osannoligt! Det är inte bara den exakt lika vita teckningen i ansiktet och den lite mörkare röda färgen på kroppen, den har t o m samma njutningsfulla uttryck i ansiktet när den blir smekt...

Hmm... Måste nog räkna in katterna igen...

Peter

Hellen
2006-12-07, 22:14
Tänkte också som så att det var värst vad jag måste ha konstig smak, men där kom i alla fall roligaste bild som jag röstat på (menyn)klapp_klap

Översättningen är kanon!!!!:D flabb_flab
// Helén

Hasse
2006-12-08, 07:10
Tur att ingen av mina tre bilder inte ens var med bland de 20. Då har jag ju en anledning att återigen konstatera att jag bör sluta med att hoppas på pallplats varje gång tävlingen startas. Bli en bättre fotograf är vad som krävs helt enkelt..........eller bara konstatera att jag är jäkligt nöjd med mina 3 tävlingsbilder och alla andra jag tar varje sommar.

De är kanske inte menade att tävla med alls, bara ha som minnen och DET är nog mitt egentliga syfte när allt kommer omkring.



Hasse (överdrivet flummig en fredag) :cool: :cool: