handdator

Visa fullständig version : Nedräknare utlagd!


Abi
2006-12-06, 11:47
_B-anana Bokat och betalt anmälningsavgift, med Apollo till Skiathos den 4:e juni och hem igen två veckor senare, så hinner vi hem och fira midsommar.flabb_flab Vi har dessutom fått med oss goda vänner som aldrig luffat förut.:D

Det är härligt att veta varåt man ska rikta in sin längtan.....:p

bye_bye Abi

Elisabet
2006-12-06, 11:58
_B-anana Bokat och betalt anmälningsavgift, med Apollo till Skiathos den 4:e juni och hem igen två veckor senareTror banne mig det är första gången jag känner det där omtalade stinget i hjärtat när man känner "om det ändå hade varit jag" !

Början av juni är säkert en jättebra tid att åka dit och jag tror ni kommer att få det riktigt riktigt härligt!

Bossew
2006-12-06, 12:20
_B-anana Bokat och betalt anmälningsavgift, med Apollo till Skiathos den 4:e juni och hem igen två veckor senare, så hinner vi hem och fira midsommar.flabb_flab Vi har dessutom fått med oss goda vänner som aldrig luffat förut.:D

Grattis till bokningen.

Vilka öar planerar ni hinna med under dessa veckor?

bosse

Abi
2006-12-06, 12:38
Grattis till bokningen.

Vilka öar planerar ni hinna med under dessa veckor?

bosse

Det blir nog Skopelos o Alonnisos, förutom Skiathos. Sen finns det ju en massa små-öar om man vill göra dagsutflykter.......:cool:
Är lite nyfiken på Skiros också, men sparar nog den och kombinerar med nytt besök på Evia en annan gång. Vi hinner ju inte med i dina takter...;)

bye_bye Abi

Lissi
2006-12-06, 14:46
Abi!

Grattis till bokningen...Du ska i inboxen senare få tips på en jättefin strand på Skopelos som kan vara svår att hitta själv..
Skiros tänkte vi oss också när vi var på Skopelos, men då måste man först till Evia och sedan vidare....Så det är klokt att vänta tills ni åker till Evia.
På två veckor räcker gott tre öar!

Lissi

CarinaN
2006-12-06, 16:55
Grattis till bokningen Abi! På Skopelos var vi för 2 år sedan. En underbar ö som vi gärna återvänder till igen. Alonissos besökte vi bara ett par timmar den dåg vi åkte båtrundtur. Har vänner som tillbringat 10, enligt dem, helt underbara dagar på Alonissos. Ni kommer att få det härligt!

Carinabye_bye

Argyris
2006-12-06, 16:59
Grattis, vi var på SKiathos för 6 år sedan. Jag längtar dit igen.. men inte min fru...

Ta en sväng till Volos / Pilion på fastlandet. Har själv bara varit i Volos och gillade det där. Men Pilion skall vara helt ok enligt andra i detta forum.

/Nico

mytsberg
2006-12-31, 16:22
Misunnelig? Jeg? Visst er jeg det ;-) Skal nok "få til" en tur til Skiathos i år også :-) Forslaget om å ta en tur til Volos er bra. Prøv en fredag formiddag. Da er det nemlig marked! Og FOR et market. Her kan du shoppe til du blir "blå" uten å ruinere deg. Masse klær og andre artige ting. God tur!

meja
2007-01-14, 11:41
Vi åker också 4 juni till Skiatos i 2 veckor!!! Tänkte besöka samma öar som ni! Vi kanske ses!!?? Längtar!!!

Marianne
2007-01-14, 12:26
Perfekt tidpunkt och lagom med de tre öarna på en 2-veckors!

Abi
2007-01-14, 14:09
Vi åker också 4 juni till Skiatos i 2 veckor!!! Tänkte besöka samma öar som ni! Vi kanske ses!!?? Längtar!!!

Vad kul flabb_flab! Hur många är ni, och i vilken ålder. Vi är 2 par, 50 + allihop, och flyger från Köpenhamn.
Det vore väl konstigt om vi sågs någonstans Ang_elx.

bye_bye Abi

Jayo
2007-01-14, 17:40
Vi åker till Skiathos om tio dagar, men den här gången stannar vi bara i tio dagar också. Sedan blir det bil ner i slutet på mars och då stannar vi cirka sju månader. Något att se fram emot!

meja
2007-01-15, 21:02
Vi är också två par och 50+. Vi åker från Göteborg och landar på Skiathos 11,20 om allt går som det skall. Tänkte åka till Allonisos direkt och bo på Ninna studio. Vi fick med våra vänner till Grekland första gången för tre år sedan och nu är dom också frälsta i detta fantastiska land.:)

Grek_bruden
2007-03-09, 15:04
Vad härligt! Vi ska också till Skiathos 2v i sommar, 25 juni...
Längtar som bara den:p

Hoppas ni får en trevlig resa!

Abi
2007-03-09, 15:32
Längtar som bara den:p

Hoppas ni får en trevlig resa!

Och ni har ert härliga kvar, när vi kommer hem:o.

bye_bye Abi

Sharon
2007-03-09, 19:20
Vi har köpt flyg till Athen den 27 juli och hem 26 augisti. Tänkte sen ta oss till Skiathos och stanna där 10 dagar. Vidare sen till Naxos. Som tur är biljetten ombokningsbar så skulle vi vilja stanna längre så kan man boka om den.Blir nog Skopelos ett par dagar också.