handdator

Visa fullständig version : Economycarrentals- har någon testat?


Ingerp
2005-05-17, 16:17
Halloj!

17 juli åker vi till Thessaloniki och sitter just nu och kollar priser på hyrbil från flygplatsen.

Vi brukar oftast bara hugga en firma på orten vi bor men tänkte lyxa denna semester och hyra hela veckan:) . Är det någon som har provat länken på hemsidan här och hur fungerade det isåfall. Det är ju inte så kul om man står på flygplatsen och inte får någon bil.

Hoppas någon kan dela med sig av sina erfarenheter

Inger

Kalimera
2005-05-17, 16:55
Är det någon som har provat länken på hemsidan här och hur fungerade det isåfall. Det är ju inte så kul om man står på flygplatsen och inte får någon bil. Hoppas någon kan dela med sig av sina erfarenheter.Hej Inger

Jag är ju lite part i målet så att säga, Economycarrentals ligger ju på Kalimera. Men via de kontakter jag har haft med dem kan jag bara säga att de verkar oerhört seriösa och nogranna. Företaget drivs delvis av en svenska som heter Margareta. Känns det osäkert kan du ju alltid skicka ett mejl på svenska och fråga efter Margareta.

epiros
2005-05-17, 18:51
Halloj!

17 juli åker vi till Thessaloniki och sitter just nu och kollar priser på hyrbil från flygplatsen.

Vi brukar oftast bara hugga en firma på orten vi bor men tänkte lyxa denna semester och hyra hela veckan:) . Är det någon som har provat länken på hemsidan här och hur fungerade det isåfall. Det är ju inte så kul om man står på flygplatsen och inte får någon bil.

Hoppas någon kan dela med sig av sina erfarenheter

Inger

Vad jag har förstått så arbetar företaget i samarbete med biluthyrnings-
firmor i flera olika länder i Europa. Hade de inte varit seriösa och skött sina åtaganden hade de säkert inte blivit långlivade i branschen. Därför känner jag ingen oro för att det inte skulle fungera.

:) epiros

Ingerp
2005-05-21, 21:06
Hej igen!

Tack för svaren!:)

Nu är bilen bokad och klar! Jag tror säkert att det blir bra, men med ett så fantastiskt forum :D och med min nyfikenhet ;) var jag bara tvungen att kolla först.

Inger