handdator

Visa fullständig version : Latinamerikansk julfest!


Malina
2006-11-24, 11:41
Välkomna till Nybrokajen 11 torsdagen den 21.12,kl.19.00.
Intäkterna från konserten går till aidssjuka barn i Chile och till ett byggprojekt i Uruguay.Folkets bibliotek i Montevideo.

Entre 130:-.Stud.100:- och pensionärer 100:-

Medverkande:

Duo Coiron.Folkmusik fr.Sydamerika
Manasses da Silva.Brasiliansk forromusik
Emilio Bobadilla.Harp och gitarrmusik från Paraguay
Fuerza de los Andes.Bolivianska danser
Cantares.Folkmusik fr.Chile
Siddhi J Sund.Klassisk gitarr
Familjen Estrada.Violin och pianokonsert
Mano Suave.Kubanska toner med Don Pancho,Emilio B.,Diego Rodriguez bl.a
Navidad Nuestra av Ariel Ramirez

Biljetter säljs på Nybrokajen 11 eller via Ticnet.
För ytterligare info,ring 08-407 16 00

Jag vet att detta blir en fin konsert,bl.a därför att min man Emilio B.är med!!!
Om ni aldrig har hört Paraguayansk harpa,så är detta rätt tillfälle!!!!!

Ni är SÅ välkomna!!!!

Kalimera
2006-11-24, 12:18
Låter kanonhäftigt! Ska se om vi är lediga den dagen. Får ju inte missa när Emilio spelar harpa! :)

Malina
2006-11-24, 13:09
Jo, det ÄR väldigt fint! Julia och Paris på Honeymoon har ett ex av Emilios "homemade".Där finns tom en Theodorakis med...

E. har en hemsida.www.bobadilla.se och där finns möjlighet att lyssna om man vill.

Som sagt, VÄLKOMNA!!!!!!!!!!!!!

Malina
2006-12-12, 13:42
Hej allihop!

En påminnelse om Julkonserten på Nybrokajen 11 den 21.12.
Det verkar ju som om många av er är intresserade av Latinamerika och då vore det väl synd att missa ett sånt här tillfälle...
Jag vet att det är mitt i Julstöket,men det vore roligt att se lite Kalimerafolk på denna eminenta konsert!

VÄLKOMNA!!!!!
Malin

Eva L
2006-12-12, 14:24
Jag är väldigt intresserad och hade gärna kommit men är tyvärr inte i Stockholm den här veckan. Har varit ner flera gånger i höst men nu blir nästa Stockholmsbesök i slutet av januari. Låter väldigt spännande och lockande med musiken. Hoppas ni alla som kan gå får en härlig kväll.

Eva