handdator

Visa fullständig version : Hotell Naftilos i Pytagorion


Kimsan
2006-11-13, 11:37
Hej!

Tänkte åka till Samos med pojkvän och funderar då på detta hotell.

Vad tror ni om det? Någon som bott där?
Vad tror ni om läget, 2 km från centrum? För långt?

Titti
2006-11-13, 12:56
Hej Kimsan!

Hotellet ser ju jättefint ut! Tyvärr framgår det inte av kartan var det ligger i förhållande till centrala Pythagorion. Om det ligger västerut, kommer du i närheten av flygplatsen, men jag tror inte att några flyg startar och landar på natten. Om hotellet ligger österut, är det en ganska trafikerad väg, som nog är enda möjligheten att ta sig till/från Pythagorion. Att promenera där är inte särskilt njutbart. Men ni kanske funderar på att hyra moppe? Ring och fråga Fritidsresor! Lycka till!:)

Kimsan
2006-11-13, 13:36
Av nån anledning så fick jag inte länka till hotellet men det finns att hitta på fritidsresors hemsida.

Nån mer som vet?

Eva L
2006-11-13, 16:44
Mycket trevligare att bo inne i stan. Lugnt i gränderna bakom strandpromenaden och där finns flera fina boenden. Pension Sunshine rekommenderas varmt.

Eva

Hildegard
2006-11-15, 14:50
Känner inte till det hotellet men jag skulle föreslå boende inne i Phytagorion.
Har bott på Samaina hotel och är jättenöjd med det. Men det finns ju många att välja på.

Lotta N.
2006-11-16, 23:09
Hej,
föreslår att ni bor inne i Pythagorion. Bodde på Labito i augusti. Jätte bra läge en gata ovanför huvudgatan.
Nära till allt men ändå lugnt

Lotta
bye_bye

Kimsan
2006-11-17, 08:37
Åkte du charter eller själv?

Lotta N.
2006-11-17, 22:09
hej

åkte charter med fritidsresor. kolla in deras sida på internet där du kan läsa mer om hotellet.
Om ni inte åker med fritidsresor så
kolla på... kan ni läsa mer om hotellet- antar man kan boka direkt ochså.

bye_bye Lotta

Hiawatafi
2006-11-18, 18:10
Och jag bodde på Hotel Galini, med balkongutsikt mot Samaina, i början av oktober. :)

Hiawatafi
2006-11-18, 18:12
Oooops... mitt inlägg skulle bli längre än så... Alltså... jag kan varmt rekommendera Galini. Ett underbart familjehotell där hotellvärdarna fort blev "mamma och pappa" för oss.... Rent och snyggt, även om rummen och badrummen var i minsta laget... men vem bryr sig om sådana bagateller... :)