handdator

Visa fullständig version : Kalimeraträffen i Lund


Zanét
2006-11-12, 11:31
Vill passa på och tacka det trevliga gäng som samlades i Lund igår kväll. Trevlig och gemytlig samvaro med mycket god mat och dricka :D

Traditionen lär hålla i sig och nästa träff går av stapeln en novemberlördag 2007. Samma tid, samma plats. Väl mött då! flabb_flab

Zanét bye_bye Zissis bye_bye

Lissi
2006-11-12, 13:10
JA TACK alla som var där!...Vi hade så trevligt! Vi var en lagom skara för att hinna prata med varandra och nästa år så träffas vi igen, men då blir det kanske en vecka senare..I god tid får ni veta datum.
Vi hörs och syns!

Lissi o cbriss

snorfus
2006-11-12, 17:52
Tackar oxå får en trevlig kväll.. Så fick man lite greklands tips att fundera över, snart dax att boka nåt tror jag. Carina o Patric....

CarinaN
2006-11-12, 20:37
nästa år så träffas vi igen, men då blir det kanske en vecka senare..I god tid får ni veta datum.
Lissi o cbriss

Så bra! Då kan vi vara med... det ser vi fram emot!bye_bye

Carina

Celbe
2006-11-13, 08:49
Även vi vill tacka för en mycket trevlig kväll på Eros:D. Om maten var väldigt bra förra gången var den helt superb nu. Min efterrätt var pricken över i:et:p! Och det var lagom antal personer för att kunna duka långbord och få ännu mer grekiskt stuk på det hela.

Celbe x 2

henkamo
2006-11-13, 09:23
Vill också tacka för en trevlig kväll på EROS!

Henkamoflabb_flab_B-anana

Lissi
2006-11-13, 12:29
Hej!
Jag kommer att skicka bilder till er som var med på Eros, på era e-postadresser. De kommer under veckan.

Lissi