handdator

Visa fullständig version : Varför?


Agapi
2006-11-10, 23:11
:confused: Jag har en fråga.
Jag läste nyss "favoritplatser på fastlandet" och där stod det under kalimeramedlemmen Epiros att han är avstängd. Vad betyder det? Varför?
Samma sak med en som heter Alez, under namnet stod det Banned.

Jag fattar ingenting. Någon som vet? Janne?

Katerina:confused:

yeasou
2006-11-11, 09:32
Kanske har dessa medlemmar inte följt Kalimeras regler:( :confused: Yeasou_B-anana

Eva L
2006-11-11, 09:43
Den som äger en hemsida och ett forum har rätt att stänga av medlemmar som inte följder de regler som ställts upp. De regler som finns för användarna i forumet är tydligt redovisade av Janne. Om du har kontakt med Epirus tror jag säkert att han också kan förklara vad som hände för dig.

Eva

Agapi
2006-11-11, 22:03
[quote=Eva L;65487] De regler som finns för användarna i forumet är tydligt redovisade av Janne.

Vart står de? Hittar dem ej.

Om du har kontakt med Epirus tror jag säkert att han också kan förklara vad som hände för dig.

Eftersom jag ej varit in på Kalimera under hela sommaren undrade jag nu vart epiros tagit vägen. Jag mailade honom och fick som svar att han blivit avstängd men skrev ingen anledning. Tyckte det verkade konstigt.

Katerina

Marianne
2006-11-11, 22:22
Första linjen under Diskutera med Kalimera
(Näst)Längst till vänster
FAQ
Vanliga frågor
Forumets regler!!!

Klart man måste följa reglerna!
Thats' life!

Agapi
2006-11-11, 22:42
Äntligen hittade jag den tack vare dig Marianne:) .
Oj, oj jag blev nästan yr i bollen av att läsa allt detta.

Jo, det är klart man ska följa reglerna. Har inte sagt något annat. Det var bara något nytt för mig att se att någon blivit avstängd.

Katerina