handdator

Visa fullständig version : Hoppar


IngelaE
2006-11-10, 09:42
ur Kalimera
Inget kul här....................__D
Har mailat Janne om varför.........:mad:

Charlotte!
2006-11-10, 10:05
Vad menar du? Jag hänger inte riktigt med...

/Charlotte!

Malina
2006-11-10, 10:44
Kunde ju vara på sin plats att förklara även för oss andra...

anoula
2006-11-10, 12:26
Varför??? :(

Stinab
2006-11-10, 15:02
:confused: :confused: Stinab

Lena*
2006-11-10, 15:25
Va´? Jag som tycker stämningen är god på Kalimera, förstår inget. :confused:
Lena*.

Lisbeth K
2006-11-10, 15:35
:confused: :confused: Har lite svårt med att förstå inlägget överhuvudtaget......Det är väl fritt upp till var & en att "hoppa på/av" när man själv vill :confused: :confused: Behöver man annonsera när eller varför:confused: :confused:

Lissi
2006-11-10, 16:35
Jag tycker att om man väljer att annonsera att man hoppar av så är det på sin plats att oxå säga varför. Ett sådant inlägg är ju bara tråkigt att läsa. ...och ger inte ett skvatt annat än en allmän obehagskänsla.
Som det blev nu så kunde Du nöjt Dig med att skriva till Janne.

Lissi

Stina
2006-11-10, 16:46
Jag tycker att om man väljer att annonsera att man hoppar av så är det på sin plats att oxå säga varför. Ett sådant inlägg är ju bara tråkigt att läsa. ...och ger inte ett skvatt annat än en allmän obehagskänsla.
Som det blev nu så kunde Du nöjt Dig med att skriva till Janne.

Lissi

Instämmer med ovanstående.
En förklaring skulle vara på sin plats, har man sagt A får man faktiskt säga B!
//Stina

Marianne
2006-11-10, 21:56
:confused: :confused: Har lite svårt med att förstå inlägget överhuvudtaget......Det är väl fritt upp till var & en att "hoppa på/av" när man själv vill :confused: :confused: Behöver man annonsera när eller varför:confused: :confused:
Precis så tänkte jag också!
Det är ju fritt val att vara med eller inte, vara aktiv eller passiv, jätteflitig eller köra lite lågt... i en kort period eller längre. Är man passiv tillräcklig länge så är man ju inte med längre, så inget är ju lättare än att låta bli att skriva om man tröttnar. Men om lusten skulle komma tillbaka så kan det ju vara praktiskt att inte ha annonserat sitt utträde.

Många har varit med länge, andra är nya och några är med i en kortare period. Man kan ju bara göra som man vill.

:confused:

go-north
2006-11-12, 12:01
No huhh huhh...kanske de här första 9 svaren i sig själv är svaret på frågan???
Nog e de lite mesigt folk som ojar och vojar över en sådan sak som det här.
Försök nu komma över detta stora mysterium innan ni åker till Grekland nästa gång.
Vänlig hälsning
go-north.