handdator

Visa fullständig version : kathara bay apts


j-lem
2006-11-04, 11:31
Tjena allihopa!! Är det nån som har bott på kathara bay apartments i faliraki? Kan ni kanske hjälpa mig med lite med info. Standard? Läge? Strand? Närhet till restauranger..mm...??
Tacksam för svar.
Mvh. Jani Lemmetti med familj!!

Ia
2006-11-04, 17:03
Hei igjen ;)
Jeg vet inget ting om hotellet/apartementet, men om det ligger slik til som kartet sier ( selv om det ikke er så lett å bli klok på det kartet) så ligger det ved den barnevennligste delen av stranden, stille og rolig uten mye ungdommer og nattclubber..., det ligger flere små strandtavernaer bortover langs stranden mot Faliraki sentrum og langs veien, men hva som er åpent om kvelden er jeg litt usikker på. Selve nudiststranden ligger like ved (retning Lindos)
Tipper dere går til selve Faliraki sentrum med en 4-åring på 10-15 minutter (15-20 min. til funny park).
Altså et bedere valg en Kalithea om dere ønsker å nå litt "liv og røre" i nærheten av der dere bor..

Det virker ikke som det er så mange her på Kalimera som har oppholdt seg på Faliraki-siden av Rhodos så det er ikke lett å få så mange vettige svar..

Tror dere kan bli fornøyde med dette...
Ia_B-anana

Argyris
2006-11-05, 08:33
Hej,

vi var i Kalithea & Faleraki för 2 år sedan. Trivdes mycket bra i Kalihea (bra strand, nära till Rhodos stad)

Faleraki kunde vi inte vistas på kvällen, för många fulla engelsmän som var halvnakna på gatorna. Vi såg tom några som hade Sex öppet på gatan vid 21 tiden....

Tyckte att Faleraki liknar Kavos på Korfu eller Ayia Nappa...

Men vattenlandet i Faleraki vr mycket bra...

Nico

Maisen
2006-11-07, 17:01
Hei, vi bodde på Kathara Bay to uker i september. Flotte leiligheter med alt du trenger av utstyr. 50 m til nærmeste strand. Dette er et stille og rolig sted ca 10 - 15 minutter til buss/taxi.Mange gode tavernaer langs stranden. Med barn er dette et godt alternativ. Kan anbefales! God parkering og godt utgangspunkt for turer med bil.