handdator

Visa fullständig version : Mot Karlstad..


Riitta
2005-05-15, 22:05
Nu är Mikke på väg hem mot Karlstad, om bilen håller ända hem:D
Det var rena Kalimeraträffen på Landvetter. När vi väntade på Mikke kom
Naxoss (Lena från Göteborg) genom porten efter en härlig vecka på Samos:)
Där stod vi och tog emot Mikke:)
Han får väl berätta mer själv i morgon...

Riitta

Brige
2005-05-15, 22:20
VÄLKOMMEN hem, Mikke!!
/Birgitta

Mikke
2005-05-16, 02:22
Hej och takk för det!!
Planet från Rhodos till Landvetter var försenat med ca 45 minuter och flygplatsen var faktiskt PACKAD med folk.....Tur att man har tre par med öronproppar....De nyaste tappade jag, ett par i reserv gav jag bort till en engelsk tjej som var flygrädd på turbo-prop-planet från Karpathos, så jag fick damma av de allra äldsta, haha.....
Sen möttes jag av Ritta,Leif och Naxos, som av en händelse kom från Samos samtidigt, det var sköj!! Därefter fick jag finåka med Leif och Riitta hem till Uddevalla där det bidde bastu och mat och sen lite bildöverföringar, gitarrsträngsbyte, etc......
Strax efter jag lämnat dom vid tio-tiden så skulle jag tanka men hittade ingen nyckel till tanklocket på den bil jag lånat....så det var bara att ringa till Samuelssons, vända bilen och med våld och Leffes verktyg bryta upp locket, vilket gick galant, haha......Det får väl bli en tur till BilTema nån dag och skaffa nytt....:-) Hursomhelst så kom jag hem ca 20 över ett......och som ni ser så har jag inte kommit i säng än.....
Vi hörs!
Mikke
(KfK)

Athanasia
2005-05-16, 08:02
Välkommen hem Mikke!!!:)

Ivi
2005-05-16, 18:47
Välkommen hem Mikke och tack för senast från "de tre musketöserna" i Luleå! Vårt plan till Arlanda var över en halvtimme försenad också, så gissa om det var skönt att äntligen få lägga sig i rummet i Arlanda hotellby vid halv tre på natten. Efter en lååång frukost checkade vi ut från hotellet vid 12-tiden, tog det lugnt med lite dagbokskrivning och fika på Arlanda. Här hemma landade vi 16-tiden, några snöhögar syns fortfarande här och där, och isflak flyter runt på havet :(... vill nog tillbaka till Karpathos! Tur att det är endast en månad kvar till sommarlovet :) och dessutom har vi en grekafton på Kafelino att se fram emot om två veckor :)!

/Ivi

Mikke
2005-05-16, 18:51
Hej Ivi!
Tankade ner lite Karpathos-bilder hos Riitta, bl.a dom där ni är med.Konstigt nog så gick det bara att se vissa av video-sekvenserna, men det får vi greja allteftersom.Bra att ni kom hem och det var trevligt att träffas!!
Mvh,
Mikke
(KfK)

Riitta
2005-05-16, 21:00
Välkommen hem Päivi också:) Har en bild på dig när du skriver i kalimeraboken.
Det blev visst en del skrivet enligt Mikke:)

Riitta

kari
2005-05-16, 22:32
Velkommen hjem; Mikke :)

- i kveld har JEG hatt gleden av å nyte musikken på Pelagos en liten stund,
via min brors mobiltelefon :)


:) Kari

ciakoohler
2005-05-17, 03:47
Vad häftigt !!!!!:)

Mikke
2005-05-17, 13:24
Hej igen!
Att Pelagos-cd:n inte kommer att försäljas på tavernan betyder INTE att den inte kommer att kunna avnjutas ändå......blink,blink....:) Vad jag vet så lyssnar nog Riitta...
Mvh,
Mikke
(KfK)

Riitta
2005-05-17, 18:27
Jaså,gör jag???;) :D

Riitta

Mikke
2005-05-17, 19:11
hihi....det gör du nog.....mest varje dag, tror jag....:)
Mvh,
Mikke
(KfK)

Ivi
2005-05-17, 19:16
Välkommen hem Päivi också:) Har en bild på dig när du skriver i kalimeraboken.
Det blev visst en del skrivet enligt Mikke:)

Riitta

Visst blev det skrivet...de tre musketöserna lät dock konsuln Mikke skriva först, snälla som vi är ;) Men vi blev god tvåa precis som vi trodde ! :D

/Ivi

Mikke
2005-05-17, 19:25
....hehe.....jag vågade bara skriva en ynka rad med tre stycken ngt otåliga damer bakom ryggen..:)
Mvh,
Mikke
(KfK)

Riitta
2005-05-17, 19:34
Xroni sjunger förr full hals här i bakgrundenklapp_klap

(roliga gubbar har Janne fixat för oss :) )


Bra Päivi att ni skrev ordentligt. Hoppas många hittar boken i sommar:)

Riitta

Mikke
2005-05-17, 21:05
Hej!
Xroni i dubbla upplagor, d.v.s. röstpålägg........Dom kan allt, grabbarna!!!
Hoppas Kalimera-Janne&co hittar till Pelagos.
Välkommen, kära du,
till Pelagos med fru....:)
(fritt efter B.Liljefors)
Mvh,
Mikke
(KfK)

karinafp
2005-05-17, 21:07
(fritt efter B.Liljefors)


CARL LARSSON, om jag får be!!!

Karin
upprörd dalkulla :eek:

Mikke
2005-05-17, 21:16
.....upprörda dalkullor är nåt vi vill gärna undvika här i Värmland.....:)
Jag skäms oerhört och vill bli en av grabbarna/gubbarna igen.......
Förlåt...förlåt.....
Möjligen var detta en s.k Freudiansk felskrivning, då jag en gång fordom hade som flickvän B. Liljefors sonsondotter.....Ack,ljuva minnen....(suck)
Skamsen Mikke....

Kalimera
2005-05-18, 07:56
Hoppas Kalimera-Janne&co hittar till Pelagos.Självklart! :cool:

Mikke
2005-05-18, 13:34
Kanon, Janne!!
Nu sticker ni snart, eller oxo är ni redan iväg......Hare nu så gött å hälsa dom därnere....:)
Mvh,
Mikke
(KfK)