handdator

Visa fullständig version : Mahala Rai Banda


Eva L
2006-10-22, 21:01
Mahala Rai Banda ger en konsert i Umeå den 25 november. Jag kommer att gå med några andra och ser fram mot en fantastisk kväll. För alla som gillar svängig balkanmusik är det ett underbart band att lyssna till. Jag är väldigt förtjust i romernas egen musik så för mig blir det som riktig julafton.

Den som önskar kan boka rabatterade biljetter via mig eller något annat teater och musikombud. Det finns även ståplatser på konserten så jag gissar att det kommer att bli en del spontandans.

Eva

Eva L
2006-11-23, 20:51
Fortfarande finns det några sittplatsbiljetter samt ståplatsbiljetter kvar till konserten. Underbart tillfälle för den som gillar svängig balkanmusik.
Biljetter bokas och hämtas på biljettcentrum.

Eva

Eva L
2006-11-26, 11:56
Gårdagens konsert var mer än underbar. Det var fantastisk musik framförd med stor spelglädje och taket nästan lyfte. Golvet framför scenen var ett gungande dansgolv. Unga killar och tjejer, gamla tanter och farbröder. Alla stilar en del nästan proffs och andra bara med dansglädje i benen. Orkestern sa att bättre spelplats hade de aldrig varit på i skandinavien. Tror det var sant. Extranumren avlöste varandra och musikerna svettades floder. I slutet av föreställningen var musikerna nere på dansgolvet och ibland var publiken uppe på scen. En ung tjej från publiken som såg ut som en hip-hop dansare gjorde ett bejublat dansframträdande. Konserten avslutades med att alla tågade ur lokalen med de spelande musikerna först. Det här var party, konsert och fest. Får absolut högsta betyg av mig. Fantastiskt att bo i en stad som har ett sånt utbud som vår fast det inte är en storstad.

Eva