handdator

Visa fullständig version : Tilos


Marie_W
2006-10-19, 13:33
Jag vill tack alla snälla som gav oss så bra tips på Tilos, att vi snabbt beslöt oss för att åka dit!! Jag menar Bluesea, Lissi, Inkfish samt Ingela och Anoula -angående Rhodos.
TACK SNÄLLA!!! Vilken underbar vecka vi fick...vilka vandringar!!! Vilken UTSIKT!!!! Tänk att på morgonen sitta på "den där" balkongen...äta gott bröd och honungsdränkta donuts...mmm..Sedan packa ryggan med mer bröd, vatten och vindruvor...SÅ goda..och vandra iväg...micro chorio..vilken mysig, underbar liten övergiven by, tänk att vara där på sommaren när baren är öppen..massor med oljelampor överallt, och levande ljus..jag tror jag måste dit igen, om inte bara för att få vara med om det "magiska". Vilka stup...vilket kloster...vägarna.. Alla ensliga stränder...Det var helt perfekt temperatur nu för alla vandringar!!! Det var så kul att även få se ön Chalki där vi la till i hamnen en stund på väg hem..dit måste vi åka en annan gång!!Vi kom hem i söndags...och är redan sugna på en ny resa..vad konstig man är...det bara ÄR så där med Grekland!! :) Marie

inkfish
2006-10-19, 13:58
Det var ju det vi sa;) flabb_flab

Jag har tänkt på dig och undrat hur det blev! Jätteroligt att höra att ni blev så nöjda.:)

Bluesea
2006-10-19, 14:56
Vad skönt ni slapp regn och rusk. Jag har också tänkt på er och hoppats ni hade det skönt. Ja, Tilos är för många en dit-vill-jag-igen-ö. Jag känner igen känslan beträffande Annas Studios. Den håller i sig en bra bit in på vintern.
Hav och himmel som möts, ljuset, och pyttesmå båtar mot horisonten. Suck!

Bluesea

Marie_W
2006-10-19, 19:00
Jaa,SUCK!!! Det VAR så bra!!
:) Marie

Lissi
2006-10-22, 20:49
ÅH så roligt Marie att det blev lyckat!! Jag har också tänkt på Dig....Tilos är absolut en ö jag vill tillbaka till någon gång... HÄRLIGT att vädret stod er bi...

Lissi