handdator

Visa fullständig version : Hemma - men ändå inte


Kalimera
2006-10-02, 15:55
Min kropp har varit hemma i snart två dygn, mitt mentala jag är däremot fortfarande kvar i Grekland. Vi hade – som alltid – en fenomenal resa. Och som aldrig blev det som vi tänkt oss. Bloggandet fungerade nästan klanderfritt. Lite pilligt var det att skriva text med telefonen, men det gick. Det var otroligt många som virtuellt följde med på resan. Responsen har varit fantastisk. Kalimera Live kommer definitivt att återuppstå vid nästa restillfälle. Kalimera Live byter inom kort namn till BloggaMera. Bloggen ska handla om ”livet, Grekland och allting”. Innan dess ska jag lägga ut kommentarer till mina egna inlägg, vill gärna berätta mer nu när jag har tillgång till ett riktigt tangentbord. Först av allt ska jag starta upp årets stora fototävlingar. Imorgon kör vi igång!

martinifk
2006-10-02, 16:01
Välkommen hem Janne:)


Martinifk

CarinaN
2006-10-02, 17:38
Välkommen hem! Det har varit fantastiskt att följa er resa på bloggen. Underbart att få återse alla vackra vyer på Amorgos på detta vis. Vi var på Amorgos för första gången i somras, och det kommer definitivt att bli fler turer dit i framtiden.

Carinabye_bye

Netwolf
2006-10-03, 14:26
Välommen hem från mig med. Synd att Kalimera Live tog slut. Jag har gått in varje dag och "följt med på resan". Jag tyckte också att det var synd att komma hem!snyft_drop

/Netwolf

yeasou
2006-10-03, 18:52
Skönt att ni är hemma igen nuAng_elx Tycker i alla fall jag:) Usch va jobbigt det kan vara att få ned fötterna på jorden igen efter att varit i Grekland en längre tid! Kanonkul att följa ditt Bloggande! Toppen!
MVH
UffeYeasou_B-anana