handdator

Visa fullständig version : Folk lämnar..


Riitta
2006-10-01, 18:38
Hälsar från några Kalimeror som lämnat ön i dag:o Ivi är framme på Kreta, Sitia och hittat ett härligt boende:) Bossew börjar väl och närma sig Santorini,kan jag tänka mig:)
Det hade varit drag på Pelagos igårkväll,med några från Olymnpos som hade spelat lira och en massa mina landsmän som hade dansat länge och väl:) Där skulle man ha varitsnyft_drop snyft_drop

Riittabye_bye

Nora
2006-10-01, 19:48
Jeg vet, Riitta, jeg vet! Jeg snakket med noen derfra idag, og det hadde vært veldig bra. Vi skulle jo vært der!snyft_drop

Gita
2006-10-01, 20:39
Varför är vi här - och inte där...? Det är så orättvist...:(

Lisbeth K
2006-10-01, 21:18
Hälsar från några Kalimeror som lämnat ön i dag
Fick precis sms från Bossew, han är framme på Santorini om en timme ca...varmt och skönt även på akterdäck skriver han (när vi har 12,2, grått o tråkigt) :(

Fellman
2006-10-02, 19:41
Ja, så även vi. Är nu hemma igen efter ännu ett par fantastiska veckor på Karpathos. Denna gång stannade vi till ett par nätter på Rhodos. Nu är det bara att sortera och publicera de över 1000 bilderna och alla liveinspelningar från Pelagos.

Har redan bokat för nästa år så den 13 september 2007 syns vi igen.

Anita & Sten-Anders Fellman

Nora
2006-10-02, 21:43
Gleder meg VELDIG til alle bildene!_B-anana Er stadig inne på siden deres og kikker på de bildene som ligger der.:) Liker spesielt godt bilder av mennesker, det gir så mange gode minner å se tilbake på!
Margrethe

Lissi
2006-10-02, 22:17
Varför är vi här - och inte där...? Det är så orättvist...:(

..men en annan gång är det tvärtom!:D ..och då är ju även det orättvist för somliga....Ang_elx

Lissi - glad ändå!

naxoss
2006-10-03, 08:08
[QUOTE=Riitta]Hälsar från några Kalimeror som lämnat ön i dag:o Ivi är framme på Kreta, Sitia och hittat ett härligt boende:)

Åker till Kreta på torsdag och kommer troligen att hamna i Sitia efter några dagar. Kanske du vet vad det härliga boendet heter och vad det kostar. Kanske värt att titta på när vi kommer fram.
Titta i den inbox för mailadress till mig.

Lena

Ivi
2006-10-04, 09:59
Detta trivsamma boende ar ett litet hotell vid Kondylaki-gatan (ovanfor hamnen) och heter ARHONTIKO. Alexandra Grassman heter vardinnan. Hon har 9 rum och en pytteliten men valfungerande studio. I studion bor vi, och for den far vi betala 27 euro (da stannar man langre an 2 natter). Vi trivs som sagt var hur bra som helst! Kunde inte skriva nagat privat meddelande till dig, naxoss. Funkade inte av nagon anledning :(

Ivi

naxoss
2006-10-04, 16:08
Jag tackar för denna information. Skall kika på det när jag kommer dit.

Lena