handdator

Visa fullständig version : Brrr, nu är vi hemma


Janérik
2006-09-30, 21:40
Jaha, så var då årets resa slut, den blev helt annorlunda än tidigare resor.
Nytt för i år är också att jag inte har skrivit någon dagbok, jag kommer alltså inte att utlova en reseberättelse som jag aldrig lyckas leverera.
Hur var det då att resa med barn?
Det var helt fantastiskt, att ett litet barn kan vara så uppskattat vart det än kommer, alla skulle känna på henne och helst också ta henne i famnen, och Emma hon bara njöt av all uppmärksamhet. Bland de lustigare tillfällen var då man satt i bussen eller på båten och höll upp Emma så att hon tittade bakåt, efter några minuter så vinkar hon glatt åt någon där bakom och gapskrattar åt någon som skojar med henne flera bänkrader bort.
Sedan fick vi också träffa några Kalimeror denna gång, bland annat MickePite som vi bodde granne med i Naoussa, en trevlig upplevelse det också.
Jaja, nu har jag en del att göra, får väl försöka skriva mera en annan gång, resan gick i alla fall till Naxos (Agios Prokopios), Paros (Naoussa) och slutligen en natt i Rafina.

Mvh Janérik

pawik
2006-09-30, 22:10
Det var helt fantastiskt, att ett litet barn kan vara så uppskattat vart det än kommer, alla skulle känna på henne och helst också ta henne i famnen, och Emma hon bara njöt av all uppmärksamhet. Bland de lustigare tillfällen var då man satt i bussen eller på båten och höll upp Emma så att hon tittade bakåt, efter några minuter så vinkar hon glatt åt någon där bakom och gapskrattar åt någon som skojar med henne flera bänkrader bort.

GREKLAND!

Har också upplevt detta fantastiska!


/pawik