handdator

Visa fullständig version : Kort.......underbart men.......Karpathos


Lisbeth K
2006-09-29, 13:58
Längtar redan tillbaka....efter en låååång väntan kom då planet som tog oss hem till Sverige efter en kanon vecka på Karpathos. Många glada skratt och framför allt en massa nya vänner!bye_bye
Veckan startade med en Kalimeraträff på Pelagos och sen rullade det bara på!!
En liten reseberättelse kommer när jag och själen har landat här i Svedala igen......:o

Athanasia
2006-09-29, 14:35
Välkommen hem.:)

Riitta
2006-09-29, 15:50
Förstår att det känns lite tomt nu:o Tog mig flera veckor och bli som människa igen efter Karpathosresan:D
Hoppas du tog fina bilder till fototävlingen:)

Riittabye_bye

Lisbeth K
2006-09-29, 16:46
Ska "bara" göra några måsten sen ska jag sätta mej framför datorn med ett glas retsina och ladda över bilderna...........sen kommer det där med att välja:confused:
Mja, det får gå på "magkänslan":o
Kommer på mej själv med att gå & småle åt se roliga minnena..........Och så är det lite lättare en stund...
Undrar bara hur det gick för Lasse (Ivis man) & resten av resesällskapet från Luleå......

karinafp
2006-09-29, 17:24
Välkomna hem!!! Visst var det din man jag talade med i telefon härom dagen? ;) ha ha ha... Så fort Vasilis träffar svenskar, ringer han mig och frågar hur vädret är här uppe, och så lämnar han över luren... flabb_flab

Vi ses om en månad!

Karin

Lisbeth K
2006-09-29, 18:06
:D Stämmer! Vi ser fram emot att träffas. hörs om detaljer!
Fick precis ett mail från Cia.blir lite grön de är ju kvar på "ÖN"bye_bye

Nora
2006-09-29, 19:13
Forstår at det tar litt tid å lande etter en tur til Karpathos. Jeg har begynt å tvile på om man egentlig i det hele tatt lander ordentlig igjen, etter at man først har besøkt den øya...:o
Margrethe (som alltid er LITT på Karp)

Bossew
2006-09-29, 21:09
blir lite grön de är ju kvar på "ÖN"bye_bye

Visst ska du va det :D

Valkommen hem!

bosse bye_bye

Lisbeth K
2006-09-29, 21:47
Visst ska du va det :D

Valkommen hem!

bosse bye_bye
Hmmmm, foten i högläge..(aj, aj).............trött och väskorna känns inte lika angelägna att packa upp som de var att packa dem för resan....
Mja, det måste väl bli "Grekkryssningen" och sen Kalimeraträffen hos Karin som blir trösten då ra`
Eller tanken att det "bara" blir en väntat på sisådär 8 månader tills vi far mot Karpathos igen:o flabb_flab
Ses på båten eller kanske i Centrum!bye_bye bye_bye

Ingrid
2006-09-29, 22:19
Skjønner at dere har hatt det FLOTT på Karpathos, Lisbeth! VELDIG enig i at det er vanskelig å "lande" etterpå ja....
Men nå er det ikke lenge til det er min tur, heldigvis. Søndag er jeg endelig der igjen!!!!!! _B-anana

Ingrid
- som nesten ikke kan tro at det er sant

Ivi
2006-09-30, 20:56
Undrar bara hur det gick för Lasse (Ivis man) & resten av resesällskapet från Luleå......

Det gick bra till slut! Efter ett par timmars sittning vid datorn hos Elias i Elias Rooms hade vi lyckats ardna ombokning till fred.morgon till Lasse med sallskap samt overnattning i Arlanda. Sa de kom hem lyckligt till slut. Apollo har lovat projsa allt...vi far val se... Forsakrade med reseforsakring ar vi alla hur som helst, sa oss gor det inte sa mycket varifran pengarna kommer.

Just nu ar vi pa vag till Pelagos, kommer att traffa Cia och Bosse dar. I morgon ska vi vidare till Sitia, Kreta. Cia ska till Rhodos och Bosse till Santorini.

I Lulea var det visst nollgradigt i gar...kanns ganska sa gott att ha en vecka kvar har i varmen :)

Ha det bra alla kalimeror dar hemma i Sverige! Vi tar en ouzo till er alla i kvall!

Ivi med Marita

Lisbeth K
2006-10-01, 08:24
Skönt att höra. det blev en lite tråkig avslutning att se hur Lasse o de två andra bara "lämnades" av alla.....
Hoppas att vi ses i november, värat erbjudande står kvar Ivi!!bye_bye :D
Ha en underbar fortsättning på resan!!

Ivi
2006-10-04, 10:09
Hoppas att vi ses i november, värat erbjudande står kvar Ivi!!bye_bye :D
Ha en underbar fortsättning på resan!!

Vander ut och in alla planbocker och kollar saldot pa resekontot...det borde ordna sig med kalimerafesten aven for var del :)
Och JAAAAA, vi har det helt underbart. Sitia rekommenderas med det varmaste! I morgon maste vi dock ivag mot Heraklion och sa smaningom Chania.

Ivi

Mikke
2006-10-05, 16:38
Hej !! det var kul att traeffa sa manga bade nya och gamla bekanta pa karp:Bossew och jag bodde pa garden villa samtidigt<sa vi umgicks en del>han cyklade pa duktigt<far man saega!! det aer nat tjall pa tangentbordet<men det far ga aenda>>>>>
varma haelsningar fran andreas och mikke