handdator

Visa fullständig version : resebrev


epiros
2005-05-12, 18:30
Jag vill bara säga att jag tyckte mycket om att läsa MarieLouise´s resebrev från Peloponessos. Mustig, mysig, och trevlig läsning:p

Tack
:) epiros

Eva L
2005-05-12, 22:01
Jag vill bara säga att jag tyckte mycket om att läsa MarieLouise´s resebrev från Peloponessos. Mustig, mysig, och trevlig läsning:p

Tack
:) epiros

Instämmer helt, ett väldigt trevligt resebrev med en intressant berättelse.
Blev riktigt hungrig av den målande matbeskrivningen.

Eva

Janet
2005-05-13, 07:49
Jag med, hade tänkt skriva något sådant som du skrev epiros här i forumet efteråt, men något kom ivägen.
Verkligen bra skrivet, man drogs med ordentligt.

Janet

Riitta
2005-05-13, 18:51
Man riktigt längtade efter och vara med på den härliga "damutflykten":)

Härligt resebrev! Tack för det!

Riitta

iakk
2005-05-14, 12:37
Och TACK till dig Marielouise! Längtan efter att sitta på en bergsluttning, äta frukost(och vilken fantastisk frukost!), andas klar luft, känna dofterna och lyssna på alla ljuden blev stor... och ändå så känns det nästan som att man sitter med på berget eller tar ett kvällsdopp med er när man läser ditt målande resebrev från Peloponessos!

/Kajsa.

pawik
2005-05-14, 17:08
Håller med alla andra!

Jättebra resebrev. Tack för trevlig läsning.

/pawik

rvh
2005-05-14, 19:13
Men det är ju helt lysande!!

Jag blir glad, rörd och sugen på att komma iväg om vartannat. Grekland är fantastiskt och bättre går det nog inte att beskriva det än så här :) "Kvinnans" förmåga att beskriva det vardagliga har inte vi män (inte jag i varje fall). Jag hoppas kunna uppleva liknande "vardagliga" äventyr i sommar :)

30 dagar kvar för min del...

/Robban i Malmö

Brige
2005-05-15, 21:16
UNDERBAR läsning helt enkelt:):):p:p:D
/Be