handdator

Visa fullständig version : Kalimeragänget på plats

Riitta
2006-09-21, 18:42
Fick sms från Mikke. Han räknade upp en lång rad Kalimeror som han hade sett redan idag:) Så det lär bli en trevlig fest i morgon kväll:) snyft_drop
Ivi hade hittat boende hon också. Det blev Amaryllis:)

Riittabye_bye

Nora
2006-09-21, 20:10
JEG VIL OGSÅ VÆRE DER!!!!!snyft_dropsnyft_drop
Hva sier du, Riitta, kanskje vi kunne padlet ned dit på en sånn bananbåt eller noe?:p

Så vakker boungainvillea-avatar, forresten! Min yndlingsblomst.:)

Riitta
2006-09-21, 20:12
Det hade inte varit helt felsnyft_drop snyft_drop ;)
Bouganvillan är från vår balkong på Karpathos:) snyft_drop

Riittabye_bye

malou
2006-09-21, 20:25
Fick sms från Mikke. Han räknade upp en lång rad Kalimeror som han hade sett redan idag:) Så det lär bli en trevlig fest i morgon kväll:) snyft_drop Riittabye_bye

Høres ut som et gedigent svenskt slektstreff? Ha det riktig trvielig alle dere som deltar. Er kalimera- paraplydrinkene like vakre og sterke __D som på Kalymnos, mon tro? I så fall er det en idè å ta på seg Teva. Stødigere om man skal spasere hjem.....flabb_flab

Nora
2006-09-21, 20:26
Det hade inte varit helt felsnyft_drop snyft_drop ;)
Bouganvillan är från vår balkong på Karpathos:) snyft_drop

Riittabye_bye
Tenkte meg det, ja, at det var en karpatisk boungainvillea! ;)

Jeg får helt abstinenser her, jeg vil så gjerne være der sammen med andre Kalimera-folk! Jeg reiser bestandig på andre tider!:mad: Men forresten, forrige gang så traff jeg Ia, og det var kjempekoselig!:) Og believe it or not (ja, du vet det jo allerede, Riitta), da fikk jeg ENDELIG kommet meg til Pelagos og skrevet i Kalimera-boka! Den var litt bulkete, men ellers OK. Mikke påsto at han skulle ta bilde av den siden jeg skrev, og legge den ut til allmenn skue, for å bevise at selv JEG kom meg dit! Hi hi.

Riitta
2006-09-21, 20:37
Några paraplydrinkar blir det nog inte på den festen:D
Dom finns bara på Kalymnos:p ;)

Riittabye_bye

Mikke
2006-09-25, 19:58
Tenkte meg det, ja, at det var en karpatisk boungainvillea! ;)

Jeg får helt abstinenser her, jeg vil så gjerne være der sammen med andre Kalimera-folk! Jeg reiser bestandig på andre tider!:mad: Men forresten, forrige gang så traff jeg Ia, og det var kjempekoselig!:) Og believe it or not (ja, du vet det jo allerede, Riitta), da fikk jeg ENDELIG kommet meg til Pelagos og skrevet i Kalimera-boka! Den var litt bulkete, men ellers OK. Mikke påsto at han skulle ta bilde av den siden jeg skrev, og legge den ut til allmenn skue, for å bevise at selv JEG kom meg dit! Hi hi.

Maggis! Det var bra att du peauminde meg om dette, som naturligtvis jag helt glumt bort....Var hos tandlegern idag, og det var som det var, men nu aer det over till neste mondag....
Mikke