handdator

Visa fullständig version : Borde stryka, packa...


Ivi
2006-09-19, 18:48
Men har fastnat här på Forumet, tittat på alla fina bilder från Grekland, som har kommit in, läst Jannes blogg och lyssnat på Arionradio. Alltså har jag LADDAT nu :D
I morgon jobbar jag fortfarande, men någon planering verkar det inte bli ;) Tror att jag ska läsa högt ur grekisk mytologi, mina sjätteklassare har nog ingenting emot det, och så ska vi lyssna på lite grekisk pop för det har de inte heller någonting emot...ja, ni märker väl att jag mentalt redan är på väg...och jag är såååå lycklig! _B-anana

Ivi
-till Arlanda i morgon eftermiddag och mot Karpathos på torsdag morgon bye_bye

Riitta
2006-09-19, 19:19
Ladda du på och ha det så jättebra på Karpathos, som vanligt:D
Och glöm inte köpa Kotsiras senaste;)
Hälsa alla och ha en trevlig kalimerafest på fredag_B-anana


Riitta,som lyssnar på Arion ocksåbye_bye

inkfish
2006-09-19, 19:29
Men vad härligt, ivi! Hälsa kalimerorna som är där från migbye_bye

Peter
2006-09-19, 20:18
Här är en till som sitter och lyssnar på Arion.... Ha en trevlig resa, fast jag hörde ju som jag sade att de skulle stänga Grekland nu... Ang_elx snyft_drop :D

Peter

Gita
2006-09-19, 20:48
Trevlig resa, Ivi! Njut och "tanka Grekland", så det räcker över vintern....

Gita bye_bye

Janérik
2006-09-19, 21:28
Inte ska du kanna att du behover planera sa mycket.
Vi hade inte bestamt oss for vart vi skulle aka innan det meddelades att det var dags att fasta sakerhetsbaltena pa flyget ner. Da bestamde vi sa mycket att nasta anhalt skulle bli Pireus och sa skulle resten losa sej. Det loste sej och vi hamnade pa vart paradis Naxos och allt loste sej pa basta satt, sa gor det sakert for dej ocksa.

Mvh Janerik

Ivi
2006-09-19, 21:31
Ha en trevlig resa, fast jag hörde ju som jag sade att de skulle stänga Grekland nu... Ang_elx snyft_drop :D

Peter

:D :D :D Har du kollat hörseln på sistone Peter? Jag hörde just att det är NU de har nyöppning (på Karpathos iaf), eftersom vi är ett STORT gäng kalimeror, som möts där på Pelagos på fredag ;) Självklart kommer vi att skåla ("jamasera") för er alla, som förhoppningsvis njuter av sensommaren/hösten på hemmaplan!

Ivi
-nästan packad och klar

Ruby
2006-09-19, 23:02
Hoppas att ni får en fin resa och att du får en härlig födelsedag på måndag! bye_bye

Ruby

Marianne
2006-09-19, 23:16
Ha en riktigt skön resa till Karpathos, Ivi!
Njut mat och musik, väder, vind och härliga havsbad!bye_bye