handdator

Visa fullständig version : Lite lättare att komma hem


inkfish
2006-09-18, 14:40
...är det allt när det är sån vacker sensommar härhemma.

Och fruktdisken i butiken var full av härlig svensk höstfrukt när jag handlade nyss, köpte päron, äpplen och plommon.klapp_klap

Sen hade de provsmakning av ett lyxigt knäckebröd också, sagolikt gott, köpte en påse för jag älskar knäckebröd:o: http://www.grannaknacke.se/

Eva L
2006-09-18, 15:58
Här har du en knäckebrödsfantast till. Har du provat Pyramidbageriets? Där finns en del goda sorter.

Eva

inkfish
2006-09-19, 17:02
Tack för tipset! Jag var som hastigast inom butiken i dag, de hade Pyramidbageriets majsbröd, spisbröd och rågknäcke. Vilken bör jag pröva?

Jag frossar i det goda grännaknäcket, jag ska tillbaka på min viktväktardiet efter en syndfull Greklandsresa för ett par kilo till ska bort - men jag måste få äta lite mer knäckebröd först.:o

Lissi
2006-09-19, 17:57
Men det GODASTE KNÄCKET SOM FINNS ÄR DET FRÅN SOLMARKA !!

Utanför Kalmar finns gårdsbageriet! Fast vissa Coop Forum har det oxå!
Alltid när jag är i Kalmar så köper jag med flera paket.."Det kan man äta tills man blir hungrig", som en av vännerna sa...;)

Lissi

inkfish
2006-09-19, 19:37
Googlade fram dem, det lät ju också spännande! Det står att de finns hos "detaljister över hela landet" så jag ska kolla i min butik. Tack! Gott knäckebröd är det bästa som finns:o