handdator

Visa fullständig version : Fyra innehållsrika veckor...


Brige
2006-09-17, 21:29
..... är nu slut, jag är hemma igen och får fortsätta njuta solvärme och ett spegelblankt hav. Den sista dryga veckan, på Naxos, var väldigt blåsig för att uttrycka det milt:) men havet var fortfarande badbart även om temperaturen hade sjunkit.
Familjeangelägenheter, med sorgligare innehåll, gör nu att maken o jag reser bort under några dagar. Jag får återkomma med fylligare rapport senare.
För er som undrar kan jag berätta att jag har klarat mej riktigt bra, trots min begränsning med mitt skadade knä. Människor har också varit hjälpsamma och jag har inte dragit mej för att fråga om hjälp då jag stött på, för mej, fysiska hinder. Här vill jag passa på att tacka dom vänner som bistått med råd, uppmuntrande ord och annat stöd via smsklapp_klapklapp_klapklapp_klap
Jag är mycket nöjd med min resa:) EN sak är dock säker, det ÄR roligare när älskade maken är min reskamrat!!! Jag ser fram emot en ny resa, förhoppningsvis nästa år, tillsammans med Ulf.
Ha det nu så gott alla Kalimeror, oavsett om ni är "hemma" i Grekland på resande fot, eller hemma här i Sverige.

Bästa hälsningar/Birgitta

Ioslina
2006-09-17, 21:33
Välkommen hem igen! Hälsa Hälsingland!