handdator

Visa fullständig version : Nu är den bokad!


aake
2006-09-17, 09:45
I går lördag bokade vi vår tjugofemte resa till Kreta och Rethymnon.klapp_klap
Vi ska åka 30/5 2007._B-anana
Det verkar en lång tid innan vi lyfter, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Det är roligt att ha bilder och dagböcker att ta till när suget blir för stort. Hoppas att alla med kalimeratröjor har dem på under semestern så att man kan få sig en pratstund. Vi ses på stranden!!

Åke och Ruth

Lissi
2006-09-17, 10:21
Jag vet precis hur Du känner...Det är härligt att se fram emot resor! När man väl bokat, så känns resan nästan som påbörjad...

Lissi - som ska tillbaks till Grekland i februari

Eva L
2006-09-17, 11:06
Visst är det bara charterpaketen som är bokningsbara för 2007 inte flygstolarna/enkelbiljetterna?

Ev

Lissi
2006-09-17, 11:18
Visst är det bara charterpaketen som är bokningsbara för 2007 inte flygstolarna/enkelbiljetterna?

Ev

Vi har beställt flygstol med Sterling till Aten....men det gick förra veckan i alla fall bara att beställa t o m mars 2007. Det räckte ju eftersom vi ska åka på mitt sportlov v 8

Lissi

Hellen
2006-09-17, 11:23
Visst är det bara charterpaketen som är bokningsbara för 2007 inte flygstolarna/enkelbiljetterna?
Ev

På SAS sida såg det ut som om det var bokbart för resa i juli, jag är inte helt hundra eftersom jag bara letade och kollade priser.
Men du kanske menar charterbolagens EF biljetter?

//Helén

Eva L
2006-09-17, 11:35
Tänker mest på enkelresorna via Apollo som är billigast. Åker gärna direkt till en ö istället för till Aten. Trevligare och enklare enligt min mening. Vill till Cykladerna nästa år det är tre år sen sist. Landa på Santorini. Slappa lite hos Paris och Julia och sen åka vidare efter en natt eller två. Återse Naxos och Paros kanske. Folegandros eller Amorgos för mig klara favoriter blir sedan något av alternativen. Avresa helst i maj för i början av hösten flyttar jag till en nybyggd bostadsrätt så då blir det ingen höstresa. Jannes blogg och Inkfish glimtar från Amorgos har övertygat mig att Skopelos får vänta till ett annat år.

Eva