handdator

Visa fullständig version : Underbart är kort


Chris
2006-09-16, 19:51
Nu har jag precis kommit hem från Santorini.
Novair gick någotsånär på utsatt tid, ca 20 min
försenade.

Det har varit så kul att träffa på så många greklandsfreak under resan, inte bara vi som skriver här på forumet, utan även andra med
ett brinnande intresse.

Chris
bye_bye

Abi
2006-09-16, 21:04
Välkommen hemklapp_klap!

Visst känns det speciellt att träffa Kalimeror i Grekland. Jag träffade och kände igen Bosse W i Kini på Syros i somras, vi bodde på samma ställe, ARGO:cool:.

bye_bye Abi

inkfish
2006-09-17, 12:02
Hej Chris, välkommen hem!

Och tack för trevligt sällskap på Honeymoon, av både dig och ett antal smygkalimeror som inte kommit ut ur garderoben än men som gissningsvis läser dettaAng_elx ;) bye_bye

Chris
2006-09-17, 16:10
Välkommen hemklapp_klap!

Visst känns det speciellt att träffa Kalimeror i Grekland. Jag träffade och kände igen Bosse W i Kini på Syros i somras, vi bodde på samma ställe, ARGO:cool:.

bye_bye Abi

Hej Abi,

Jag bodde hos Yannis o Stavrola på Argo nu när jag var nere. Jag trivs o känner mig hemma där.
Chris
bye_bye

Chris
2006-09-17, 16:16
Hej Chris, välkommen hem!

Och tack för trevligt sällskap på Honeymoon, av både dig och ett antal smygkalimeror som inte kommit ut ur garderoben än men som gissningsvis läser dettaAng_elx ;) bye_bye

Hej o tack själv! Jodå de kommer, lite sena i starten bara.
Saknar just nu en "Julia" och hennes goda mat när jag har full rulle i tvättstugan och inte har tid med matlagning....

Chris
bye_bye