handdator

Visa fullständig version : Bagageförvaring i centrala Aten


Ruby
2006-09-06, 22:13
På väg hem från Skopelos kommer jag att tillbringa en halv dag i Aten. Det skulle vara himla smidigt att slippa bagaget en stund och strosa runt i stan och shoppa lite. :D Är det någon som känner till något bra ställe för bagageförvaring, gärna i närheten av Syntagma?

Ruby

Arne
2006-09-07, 08:19
Olympic Airways har ett kontor längst uppe i högra hörnet av torget. De brukar ta hand om bagaget. Kontoret är precis invid busshållplatsen för 95-an till flygplatsen. Du behöver ju icke skriva dem på näsan att hemresan sker med annat bolag. Ryck i förväg alla taggar från bagaget.

Arne

Ruby
2006-09-07, 20:13
Olympic Airways har ett kontor längst uppe i högra hörnet av torget. De brukar ta hand om bagaget. Kontoret är precis invid busshållplatsen för 95-an till flygplatsen. Du behöver ju icke skriva dem på näsan att hemresan sker med annat bolag. Ryck i förväg alla taggar från bagaget.Tack Arne för ett toppentips! klapp_klap Du råkar inte veta hur de har det med öppettider?

Ruby

Frappe
2006-09-08, 00:32
Hotel Amaryllis Inn inte långt från Omonia har även där du kan lämna bagage. Googla så hittar du dem och kan fråga isåfall om OK.

Camilla

Yak
2006-09-08, 10:55
Finns också en resebyrå nära Syntagma som förvarar bagaget åt dig för 2e per väska och dag, använde själv den nu i somras.
Ligger på Niki street 11, 2 gator in från Vas Amilias Av. Kan fixa fram namn och mer exakt adress ikväll tror jag :)

Yak
2006-09-11, 00:32
Finns också en resebyrå nära Syntagma som förvarar bagaget åt dig för 2e per väska och dag, använde själv den nu i somras.
Ligger på Niki street 11, 2 gator in från Vas Amilias Av. Kan fixa fram namn och mer exakt adress ikväll tror jag :)

Nikis street 26 är den korrekta adressen :)