handdator

Visa fullständig version : Hur får jag tag i låten?!


zoffiz
2006-09-06, 21:01
Hörde en låt i Grekland när jag var där nyss men hade dock så bråttom hem att jag inte hann gå till nån skivaffär. Diskjockeyn på klubben den spelades skrev en lapp där det stod: Mokkia vs-Kaiti Garbi. Ser ut som det bara står vem som sjunger men inte låtens namn.. lr heter låten Kaiti Garbi?? Ingen som råkar ha både låten å msn som vill skicka den till mig!? :) Lr kanske ett tips var ja kan hitta den..

darleen
2006-09-07, 09:23
Det finns en artist som heter Kaiti Garbi.. men jag hittar inte låten du letar efter, hittar inget med namnet makkia i låten..Hittar en del andra låtar med Kaiti Garbi.
Så jag vet inte vilken låt du menar tyvärr..

darleen
2006-09-07, 09:26
Finns en låt som heter Esena mono med Kaiti garbi som spelades på dansgolven i grekland det här året. Den e bra..men det e kanks einte den du letar efter.:rolleyes:

zoffiz
2006-09-07, 20:52
Tack för era svar! Kanske heter den nåt annat, när jag bad dj:en skriva upp så skrev han MOKKIA VS-Kaiti Garbi.. kan Mokkia va nån hon sjunger tillsammans med tro? hmm.. får luska mer!

zoffiz
2006-09-07, 21:04
lyssnade precis till esena mono men ja tror inte det är den.. spelades den på dansgolven? Den va så lugn mena jag. Den kanske finns i upptempoversion? i så fall blir ja osäker..

karinafp
2006-09-08, 14:43
kan Mokkia va nån hon sjunger tillsammans med tro?

Ja, Mokkia är en annan artist. Har hittat en skiva där de båda finns med, en samlingsplatta, men har ännu inte lyckats luska ut vad låten heter. Sökandet fortsätter!

Karin

darleen
2006-09-09, 16:08
Den låten jag hitta esena mono fanns troligen i en upptempo version eftersom jag hörde den på dangsolven

zoffiz
2006-09-10, 21:18
Oj.. om de finns en hel skiva med dom tillsammans å jag inte vet vad låten heter så blir de svårt att klura ut.. :( Tack för ni försöker hjälpa mig iaf! :D

Zina
2006-09-15, 03:03
Det er nok Esena mono ja.. remix av Mokka :)

Annki
2006-09-15, 22:41
Du kan ju testa med att gå in på http://boutique.info-grece.com/default.php Där kan du söka på Kaiti Garbi, du får då upp de flesta av hennes skivor och du kan även provlyssna på flera av hennes låtar.

Lycka till!
Ann-Kristin.

samosun
2006-09-17, 21:23
jag vet vilken låt du menar :)
gå in här: http://www.youtube.com/watch?v=wtnHEaFMoR8 det är låten och musikvideon..
/Annika