handdator

Visa fullständig version : Platanias i september


Lotti
2006-09-01, 23:58
Hej
Nu bär det av till Platanias lör 23/9 med Apollo. Ska bo på Blue Dome. Har ngn av er bott där? Det ser väldigt fräscht ut och verkar att ligga vackert vid havet IAF. Oj vad jag längtar.
Kalinichta på er vi hörs. bye_bye

cavallo
2006-09-05, 07:08
Hej
Nu bär det av till Platanias lör 23/9 med Apollo. Ska bo på Blue Dome. Har ngn av er bott där? Det ser väldigt fräscht ut och verkar att ligga vackert vid havet IAF. Oj vad jag längtar.
Kalinichta på er vi hörs. bye_bye

Bodde på Blue Dome i augusti. Det finaste hotell vi har varit på under våra sex utlandsresor till platanias. Jätte trevliga människor som jobbar där:) Kanon Hotell!

anic
2006-09-05, 19:55
Vi bodde på Blue Dome i Juli i år. Jättefint hotell, mycket trevlig personal, god mat och perfekt läge! Välskött, lugnt men ändå nära centrum. Toppen!!!klapp_klap Ha en skön semester!

Lotti
2006-09-06, 20:27
Ohhhh det låter ju underbart!
Tack. Nu längtar jag jag ännu mer.
Kalispera på er _B-anana
Lottie

KarinL
2006-09-07, 16:01
Var i Platanias i augusti i år och bodde då på Blue Dome. Måste säga att det var helt kanon. Mycket fräscht, trevlig personal, nära till havet och centrum. Ett lägenhetshotell att rekommendera. Jag har varit i Platanias sju gånger och det hotellet var det bästa. Tyvärr har ju Platanias vuxit och blivit för tusistiskt men vill man kan man ju ge sig ut på en massa utflykter eller bara koppla av vid havet.bye_bye

Ha en underbar semster.

Lotti
2006-09-07, 21:21
Låter ju verkligen toppen att flera stycken är så nöjda med hotellet. Att Platanias är turistiskt gör inget, min vännina och jag trivs med det. Skönt att ha nära till både havet,resturanger, barer och affärer. Så några längre utflykter blir det nog inte för vår del. Vi komemr säkert att ha en jättebra semester. klapp_klap Var i Platanias i augusti i år och bodde då på Blue Dome. Måste säga att det var helt kanon. Mycket fräscht, trevlig personal, nära till havet och centrum. Ett lägenhetshotell att rekommendera. Jag har varit i Platanias sju gånger och det hotellet var det bästa. Tyvärr har ju Platanias vuxit och blivit för tusistiskt men vill man kan man ju ge sig ut på en massa utflykter eller bara koppla av vid havet.bye_bye

Ha en underbar semster.