handdator

Visa fullständig version : Man blir glad. Honeymoon Santorini


Malina
2006-09-01, 11:56
Det fanns en tråd som handlade om händelser man blir glad av.Någon får väl flytta detta inlägg dit...
Nåväl; Skickad förra veckan ett par till Honeymoon Beach hotel på Santorini.Vännerna är från Venezuela(hon) och Sverige(han).De hade aldrig varit i Grekland och ville fira mannens 80-årsdag ifred.Jag mailade till Julia på Honeymoon och frågade om de kunde ordna en överraskning på själva födelsedagen i lördags.Bara lite sång eller nåt hade jag tänkt,efersom jag vet att de hade fullt med gäster och mycket att göra...
De hade sjungit, bakat tårta och alltmöjligt fint!!!!! Vännerna var överförtjusta! Det kallar jag gästfrihet!!!!! Hurra för Julia och Paris!

Netwolf
2006-09-01, 15:35
Jag sitter just nu pa Honeymoon.Paris sitter tre meter bort. Jag ska vidarebefodra halsningen.

//Netwolfflabb_flab

Malina
2006-09-01, 15:39
Hej Netwolf! Teknikens under.... Yassas Paris ke Julia! Tikanis? You are the BEST!!!!!! See you soon! Malin.
Tack för det netwolf!

Kalimera
2006-09-01, 16:11
Hälsa från mig också! Är där om en vecka! _B-anana

Peter
2006-09-01, 16:24
Under alla mina resor till Grekland har jag träffat rätt många "hotellmänniskor", och de absolut flesta har ju varit väldigt trevliga. Men Paris och Julia tillhör verkligen de som ligger i toppen på listan. Jag har bara träffat dem under några dagar för några år sedan, men de var otroligt trevliga och gästfria. Nu är jag ingen större älskare av Santorini men jag ska försöka åka förbi Honeymoon någon gång framöver bara för att hälsa på dem igen. Det säger väl en del? Och så är det ju alla de andra man måste återbesöka...

Jag sitter just nu pa Honeymoon.Paris sitter tre meter bort. Jag ska vidarebefodra halsningen.

//Netwolfflabb_flab
Ja, snacka om Teknikens under... Tekniken har "krympt" världen en hel del... Fast hur orkar du surfa på Kalimera när du sitter på Honeymoon... Ang_elx ;) :D

Peter