handdator

Visa fullständig version : Äntligen semester ...


Chris
2006-08-26, 21:53
Om 9 timmar sitter jag på flyget till Aten. (Jag har fel på min nedräknare - har ändrat biljett ...)

Det ska bli så himla skönt att äntligen få semester. Väskan är packad o glad - tror inte jag har lika mycket med mig denna gång.
Om allt går vägen - peppar peppar Apollo har inte ringt ännu ... - så kommer vi iväg 07:15 i morgon bitti, sedan ska jag ner till Lavrio och ta en båt kl 16:00 ut till Syros. Resan går på 1 tim 40 minuter - suveränt. Yiannis from Argo, Kini kommer och hämtar.

Resten av familjen ansluter nästa vecka och då drar vi vidare. Slutdestinationen blir Santorini den 16 september. Men innan dess ska vi väl hinna en del hoppas jag.

Ha det gott alla och vi skrivs senare

Chris _B-anana
bye_bye

lemon
2006-08-26, 21:56
Hoppas du och din familj får en riktigt skön semester!
Nu när hösten känns väldigt påtaglig här hemma så avundas vi er som åker söderut.
Är intresserad av att åka till Argo i Kini på Syros och väntar på en rapport på andra sidan av er resa :-)
/Magnus

Ivi
2006-08-26, 22:03
Ha det så skönt! Träffade en mycket trevlig tysk tjej i Rethymnon i våras. Hon har bott i några år på Syros. Blev mycket nyfiken på ön efter denna träff...Hade faktiskt inte tänkt på att det är en sådan kort resa från Aten dit.
Plötsligt blev Syros ännu mer intressant!

Ivi bye_bye

kos44
2006-08-26, 22:20
Trevlig resa bye_bye
mvh.ulfbye_bye

Riitta
2006-08-26, 22:42
Ha det så jättebra Chris:) Äntligen är det dags för dig också:D
Jag lyssnar på ERT i bakgrunden,men nu pratar dom bara:o

Hejdå så länge!
Riittabye_bye

Janérik
2006-08-26, 23:49
Bildvisning kan ordnas på Kafelino på onsdag :cool:

Mvh Janérik (som hatar käka middag ensam)

Athanasia
2006-08-27, 01:10
Trevlig resa!!bye_byebye_bye

Chris
2006-08-27, 02:57
Å var ligger Kafelino då?

Varför vaknar man tidigare än man behöver en resa-iväg-morgon? Det är så typiskt när varje kvart av sömn är värdefull. Men så var det nu - fem över två! Taxin kommer 4:30 ... Alldeles för uppspeedad helt enkelt.

Tack alla och jag skriver en rad till "Direkt från Grekland"

Chris
bye_bye bye_bye bye_bye

Kalimera
2006-08-28, 12:48
Tack alla och jag skriver en rad till "Direkt från Grekland"
Gör det Chris! Trevlig resa så här i efterhand! bye_bye