handdator

Visa fullständig version : Lite av senaste från Karpathos


Riitta
2005-05-06, 14:49
Pratade med Mikke och Xroni i telefon i förmiddags och dom hade fullt upp.
Någon hade dragit ut kontakten till frysen på Pelagos så nu hade dom ett frys fullt med ruttet kött och ta hand om:( Inte så kul.
Annars verkade det att vara bra med allting. Sommaren hade kommit och Ivi med sina vänner skulle komma på eftermiddag:)
Jag fick lova heligt att vi kommer nästa sommar:) Och det gör vi ju om vi lever och har hälsan:)


Riitta

Elisabet
2005-05-06, 16:00
s så nu hade dom ett frys fullt med ruttet kött och ta hand omHUVVA *ryser* Och i den värmen och fukten!! :eek:

Mikke
2005-05-06, 19:12
Hej!
Kottet slaengt, frysen staedad.Pelagos drar igang 11 maj, d.v.s nu till onsdag.Ivi samt tvenne andra damer anlaende per taxi och aer nu lyckligen installerade pa Zephyros.Vi ska till Pantheon ikvell och lyssna peau Xroni samt nagra andra grabbar....Maste dra hem och duscha,vi hors!!Mikke

Riitta
2005-05-06, 19:16
Tänk om man kunde vara med:o Då skulle jag se ut såhär:D

Då får ni andra göra det i stället. Ha en underbar kväll Päivi och flickorna:)

Riitta

ciakoohler
2005-05-06, 19:17
Ok då blir de inte förgiftade iaf

Mikke
2005-05-07, 13:56
Hej!
Om ni kommer till Pelagos, kolla in trae-raecket mot vaegen mellan ingangarna.....Det har jag donat med en hel dag.....hyvlat, slipat och oljat.....Mjukt och lent, nat att luta sig mot naer Xroni och grabbarna drar igang.....:) Ska dit nu och greja, Xroni kommer oxo....Solen skiner, det aer ganska varmt.Ivi och tjejerna gick och lade sig istaellet, dom var lite trutta. Det blir fler musiktillfaellen, lita peau det......Maste dra, vi hors!! Mikke

Riitta
2005-05-08, 09:13
lite senase igen...

Mikke har visat tjejerna konditoriet, så nu har bom bunkrat kakor och bakelser
för att ha med sig på stranden i dag:p

Detta får att vattnas i munnen och tänka på dom läckerheter man stoppade i sig förra sommaren på samma ställe:p

Riitta