handdator

Visa fullständig version : Innlegg med attenårsgrense


Admirala
2006-08-22, 11:46
I løpet av en overmåte fuktig kveld på en liten bar her i Nafplio, skapte det faktum at vi alle var en smule påseilet :D en ny drink. To av oss drakk raki, to av oss ouzo. Men, som det kan skje når konsentrasjonen svikter og syngingen tiltar, helte en av oss ouzo i sitt allerede halvfulle glass med raki. Og under over alle under: Det var godt! klapp_klap
Blandingen, ca 50/50, er testet ut i noe mer edruelige former, og er fremdeles god. (Og sterk, her skal kun en isbit oppi, ikke noe vann...)
Nei, jeg er ikke gal. Ang_elx Ikke så vidt jeg vet.
Noen som tør prøve? _B-anana

Ingrid
2006-10-24, 22:06
:D :D :D
Tror bestemt at jeg holder meg til K U N ouzo.....

Ingrid :)
- som er godt over 18 år.....

monica
2006-10-25, 13:06
Blandningen finns redan p? flaska.
Jag har en flaska hemma som ?r tsiporo och anis blandat, kan t?nka mig att smaken ?r densamma som ni fick fram.
Flaskan heter ZÁ×ÏÓ TÓÉÐÏÕÑÏ
K?p den du kommer s?kert att gilla den.

Har ?ven f?tt tsiporo och anis blandat n?r vi har varit p? ouzeri kan t?nka mig att det var fr?n denna flaska.

Monica

Admirala
2006-10-25, 15:05
Så, det skulle jeg jo visst: Ingenting originalt skapes i fylla - man bare TROR man har løst verdensproblemer - eller skapt en ny drink flabb_flab

Kan du prøve å skrive navnet på flasken omigjen, Monica, noe har skjedd med de greske bokstavene på de få milene mellom Athen og Nafplio...

monica
2006-10-25, 18:01
Oj, det där såg riktigt konstigt ut, här kommer namnet igen
Får inte till det att skriva grekiska bokstäverna.

ZAXOS TSIPOYRO

Etiketten på flaskan är från en grekisk ö
Hoppas den smakar

Monica