handdator

Visa fullständig version : Grattis Janérik!


Elisabet
2006-08-15, 00:10
Stort GRATTIS på födelsedagen Janérik!

babsan
2006-08-15, 00:50
GRATTISklapp_klap

Barbro

Hasse
2006-08-15, 07:09
I efterskott......GRATTIS (från en som har en frisk dator numera !)



Hasse bye_bye :cool:

yannis
2006-08-15, 07:21
GRATTIS
från grannarna på Mariedal i Umeå!

Birgitta och Arne.

Riitta
2006-08-15, 07:42
GRATTIS från Uddevalla också_B-anana klapp_klap

Riittabye_bye

Kalimera
2006-08-15, 07:45
Och grattis från ett regntungt Stockholm! klapp_klap

Eva L
2006-08-15, 08:48
Grattis Janérik! _B-anana _B-anana

Eva

PO
2006-08-15, 09:09
Hipp hipp!

//PO bye_bye

Zanét
2006-08-15, 09:22
GRATTIS klapp_klap klapp_klap klapp_klap från ett spöregnande Skåne...

//Zanét bye_bye

Lissi
2006-08-15, 09:26
Instämmer i grattiskören!flabb_flab klapp_klap

Lissi

Hellen
2006-08-15, 09:41
Grattis från ett mycket soligt Göteborg_B-anana

//Helén

Gita
2006-08-15, 10:33
Ha det riktigt gott på din födelsedag! klapp_klap klapp_klap


Gita bye_bye

yeasou
2006-08-15, 11:09
Grattis från en del av Skåne som inte har regn!
MVH
Yeasou_B-anana

Eva L
2006-08-15, 11:19
Grattis från en del av Skåne som inte har regn!
MVH
Yeasou_B-anana

Inte har vi något regn här heller så om Janérik är kvar i stan kan han fira utomhus. Fast regn är nog det vi mest av allt vill ha för snart är det lika torrt som i Grekland på sensommaren. Förra veckan kändes brandröken tydligt varje morgon från den stora skogsbranden 5 mil bort och i lördags var röklukten så stark att den väckte mig som bor nästan mitt i stan redan tidigt på morgonen.

Eva

Hasse
2006-08-15, 11:28
I efterskott......GRATTIS (från en som har en frisk dator numera !)




Men vad jag svamlar.......efterskott är det inte alls. Undrar om jag är frisk själv ??


Hasse :rolleyes:

inkfish
2006-08-15, 11:43
Men vad jag svamlar.......efterskott är det inte alls. Undrar om jag är frisk själv ??


Äh, vi kan ju säga att du gratulerade för vad han fyllde förra året:D

GRATTIS Janérikbye_bye

Netwolf
2006-08-15, 12:19
Stort grattis på din dag!klapp_klap klapp_klap klapp_klap

/Netwolf

Arne
2006-08-15, 17:03
Ett stort grattis Janérik!!! Och därtill Maria!!

Vi gläds dessutom så innerligt över er dotter!!! Pigg och glad och med stor aptit på livet välkomna vi flickebarnet till Kalimeraforumet!!!

Länk från Janériks och Marias samt dotterns besök på skäret för två veckor sedan

http://www.sendpix.com/albums/06081507/z8yj6dtgvl/

Arne o Hustru Birgitta

Elisabet
2006-08-15, 17:05
Länk från Janériks och Marias samt dotterns besök på skäret för två veckor sedanSå söt! Pappa upp i dagen klapp_klap

Lissi
2006-08-15, 17:09
Vilka bilder! Med ett sådant smultronställe Arne.....Lämnar ni det för Grekland??;) ;)

Så roligt att se den pigga tjejen också!

Lissi

Kalimera
2006-08-15, 17:13
Länk från Janériks och Marias samt dotterns besök på skäret för två veckor sedanUrsäkta att jag bryter från ämnet :rolleyes:, ville bara säga att den där grillen skulle jag inte ha något emot att stifta bekantskap med. :p

Arne
2006-08-15, 17:25
Men, du och C har ju en stående inbjudan att visitera skäret!!!

Just give us a call!!!


Arne och Hustru Birgitta

Kalimera
2006-08-15, 17:29
Just give us a call!!! Tack! Igen! Lovar ringa nästa gång vi är i krokarna (läs Burträsk). :)

Ivi
2006-08-15, 17:57
GRATTIS till både födelsedags- och namnsdagsbarnet! klapp_klap klapp_klap klapp_klap
Och vilken härligt glad "pikkupiika" (tornedalskt för lill-tjej) ni har! :)

Ivi

Janérik
2006-08-15, 21:16
Tack! Igen! Lovar ringa nästa gång vi är i krokarna (läs Burträsk). :)
Även jag bryter ämnet.
Du skulle ju byta till Telenor, då är det inte lätt att ringa från Burträsk men om du ringer före du svänger från E-4:an så borde det funka, jag hoppas ju att jag också får höra ett rykte då du är på väg.

Mvh Janérik

Janérik
2006-08-15, 21:18
Tack till alla!
Jodå, födelsedagen har firats med middag ute, tanken var att vi skulle äta middag på Kaffelino i Luleå men kvällen till ära var det stängt. Fick i stället bli en annan restaurang här i Luleå men de hade åtminstone uteservering vilket inte Kafelino har. Ett litet löfte finns om middag på Kafelino i morgon, vi får väl se hur det går.

Mvh Janérik

Janérik
2006-08-15, 21:24
Så söt! Pappa upp i dagen klapp_klap
Hmm, har du sett mej utan att jag vetat om det:confused:
Jaja, är du på Kaffelino i morgon så känner du väl igen mej o kan komma fram o hälsa (gäller även andra, ingen nämnd, ingen glömd, vi torde anlända vid 18-19 snåret)

Mvh Janérik

Kalimera
2006-08-16, 12:37
jag hoppas ju att jag också får höra ett rykte då du är på väg.
Lovar höra av mig innan E4-skylten. :D

Elisabet
2006-08-16, 16:52
Hmm, har du sett mej utan att jag vetat om det:confused:Nej, känna igen någon utan att ge mig tillkänna är inte likt mig. Jag har väl magisk förmåga att se likheter helt enkelt ;)
Jaja, är du på Kaffelino i morgon så känner du väl igen mej o kan komma fram o hälsa (gäller även andra, ingen nämnd, ingen glömd, vi torde anlända vid 18-19 snåret)Det vore verkligen trevligt - och gott! Dessvärre lär jag inte ha någon möjlighet just i kväll. Har i alla fall fått äta av Andreas goda mat två gånger i sommar, så ur den synpunkten får jag väl vara nöjd.

Men hörru, nästa gång du säljer godis i min håla måste du höra av dig! Kaffe eller lunch behöver du väl innan du återvänder till det sälla Västerbotten.

Janérik
2006-08-16, 21:39
Nej, känna igen någon utan att ge mig tillkänna är inte likt mig. Jag har väl magisk förmåga att se likheter helt enkelt ;)
Jag trodde väl det var något lurt också men man vet ju aldrig;)

Det vore verkligen trevligt - och gott! Dessvärre lär jag inte ha någon möjlighet just i kväll. Har i alla fall fått äta av Andreas goda mat två gånger i sommar, så ur den synpunkten får jag väl vara nöjd.
Jaja, det gick ju bra ändå, visst hade det varit trvligt att dela restaurangen med dej (eller vem som helst annan för den delen).
Vi fick i alla fall en god middag med en liten efteråt. Vi kunde konstatera att det säkert inte är många andra än vi bland Andreas besökare som har besökt orten där han har sommarstuga (Platamonas) och vi har dessutom gjort det två gånger. Tyvärr blev det inte så mycket diskussioner med Andreas men jag ska återuppta diskussionerna vid annat tillfälle. Trevligt hade vi i alla fall och god mat fick vi.

Men hörru, nästa gång du säljer godis i min håla måste du höra av dig! Kaffe eller lunch behöver du väl innan du återvänder till det sälla Västerbotten.
Tyvärr är ni ju så tragiskt dåliga att äta godis där så jag har nästan strykit hela bygden från min kundlista men jag brukar alltid kunna göra undantag om det vankas gott kaffe och trevliga diskussioner. Om jag bara hade haft ditt mobilnummer så kanske jag skulle skicka ett litet SMS nångång att nu är jag på väg :cool:

Mvh Janérik

Eva L
2006-08-16, 22:08
Du Janérik tror du inte att Elisabet har sett foton när du svänger dina lurviga i dans på den grekiska umefesten i höstas. Vill minnas att du dansade grekisk folkdans där och Arne fotade.

Eva

Janérik
2006-08-16, 23:20
Tveksamt, hon tyckte ju det var pappa upp i dagen. Jag tror nog att hon bara behagar skämta med mej för det kan ju inte vara så illa så min dotter är lik mej, alla tycker ju att hon är så söt :eek:
Men det är klart, jag vet ju inte vad Elisabeth dricker till middag Ang_elx

Mvh Janérik (som också druckit middag) klapp_klap

Elisabet
2006-08-16, 23:57
Tveksamt, hon tyckte ju det var pappa upp i dagen. Jag tror nog att hon bara behagar skämta med mej för det kan ju inte vara så illa så min dotter är lik mej, alla tycker ju att hon är så söt :eek:
Men det är klart, jag vet ju inte vad Elisabeth dricker till middag Ang_elxÅ andra sidan vet du ju inte vad jag tycker är sött heller bye_bye

Janet
2006-08-17, 16:02
Lite sent men: Grattis på födelsedagen :)

Och beträffande lilltjejen - supersöt!