handdator

Visa fullständig version : Rethymnon 13-28/8


bmalpaha
2006-08-10, 22:03
Hej!!

Jag och en kompis ska till Rethymnonn 13-28/8 med Apollo, boende Orfeas. Någon som känner till det?

Någon mer som ska dit?

/p

pigi
2006-08-11, 16:57
Vad härligt att vara på väg (avund)....

Orfeas är ett ganska enkelt men trevligt lgh-hotell med ok standard. Jag förutsätter att ni kollat in Orfeas på Apollos hemsida.. (det är precis som det står varken mer eller mindre) Det enda som störde vår visstelse där var den halvhjärtade städningen!!!! Allt utom golven städades och INGEN enda lite sopskyffel gick att finna så efter några dagar hade vi en egen sandstrand i lägenheten.

Det är jätteskönt att hasa över gatan till stranden vid halvniotiden och ta ett kvällsdopp och lyssna på Rhodosbåtens tuut tuut medan man blir hungrig. Är man sugen så handlar man aptitretare (!!!) i minimarket på hörnet .....

Ha en underbar semester bye_bye

bmalpaha
2006-08-11, 22:39
Tack för svaret! Orfeas ligger centralt men låg standard, det är praktiskt att bo centralt. Nu är det 4-år sen man var i Grekland sist, har blivit lite andra länder där i mellan...så det ska bli trevligt.

annars så är Grekland min favorit land...:)

Athanasia
2006-08-11, 23:49
Ha en trevlig vistelse i Rethymnon...Orfeus har bra läge...vi hinner nog inte träffas flyger ner från Arlanda söndag kväll 27/8

bmalpaha
2006-08-21, 11:01
Not, fran Kreta Rethymnon, trevligt stalle..nastan for varmt