handdator

Visa fullständig version : Nedräknaren...


karinafp
2005-05-01, 10:58
...gav mig en smärre chock idag. Hade tänkt skriva och fira med buller och bång när den började visa tvåsiffrigt, men så blev det helt plötsligt mycket hetsigt här hemmavid, så jag missade det totalt. Vi var och tittade på ett hus och upptäckte till vår stora förvåning att vi både tyckte kom det och hade råd med det! ;) Sen började en mycket stressig tid med budgivning - som vi till slut kom segrande ur - husköp, besiktningar, mäklarkontakter, packande av grejor inför visningen av vårt nuvarande hus, storstädning, smärre flyttstyling, visningar o dyl. Det har varit full rulle och jag har bara mycket sporadiskt tittat in här på Kalimera.

Så idag tog jag mig en titt på nedräknaren och den visar att det är bara 74 dagar kvar!!!:confused: :cool: :confused: Och innan dess ska vi ha flyttat och helst även hunnit packat upp. Uj, vad tiden går FORT!!! Det lär nog inte bli mycket vila innan vi äntligen kommer fram till Karpathos. Men DÅ!!!!! :D:D:D

Karin
stressad - men glad! :)

Janet
2005-05-01, 12:03
Vad kul Karin, grattis till huset!
Det blir händelserika 78 dagar då förhoppningsvis, och sedan, som du själv säger, lugn och ro och avkoppling i Grekland.

ciakoohler
2005-05-01, 13:35
Jätte Grattis till huset o lycka till !!!!!!! Cia

karinafp
2005-05-03, 11:19
Tack ska ni ha! :) Ni är så snälla! Men det är visst symptomatiskt för Kalimeror, eller hur? ;)


Karin
ännu närmare.....:cool:

Hasse
2005-05-03, 16:47
Och innan dess ska vi ha flyttat och helst även hunnit packat upp. Uj, vad tiden går FORT!!! Det lär nog inte bli mycket vila innan vi äntligen kommer fram till Karpathos. Men DÅ!!!!! :D:D:D

Karin
stressad - men glad! :)[/QUOTE]




Vi vill INTE se det GAMLA huset..................




Hasse

Lissi
2005-05-03, 17:23
Lycka till med flytten! Jag inte säga att jag direkt avundas Dig. Jag har själv flyttat 3 ggr de senaste 4 åren så jag kan vika flyttkartonger i sömnen!!!:D Fast visst är det härligt besvär också, inte tu tal om det i alla fall när det är över.....!

Jag kan i alla fall lova att tänka på Dig om 46 dagar när jag njuter av första dagen på Symi...:cool:

Lissi

karinafp
2005-05-03, 17:25
Vi vill INTE se det GAMLA huset..................


Annars hittar du det på hemnet.se, under Haninge kommun. Du har ju vår nuvarande adress... ;)

Karin

Brige
2005-05-03, 20:23
Många, varma grattis till det nya hemmet och lycka till med alla tillhörande bestyr:)
Ätbar flyttgröt smakar kanske bättre, men några skrivna rader som gröt kanske, förhoppningsvis, kan värma i stressen:confused::rolleyes:
//Birgitta