handdator

Visa fullständig version : Resebrev från Naxos + fråga


Elisabet
2006-08-02, 23:31
Vilka fina bilder det är i det senaste resebrevet från Naxos!
Härliga att se, Ann-Kristin!

Fråga: Var det inte för ett (bra) tag sen någon som önskade att inte bara namnet på den som har skrivit och fotat resebrev, ska skrivas ut, utan även användarnamnet i forumet?

Jag tycker det skulle vara trevligt att veta vilken forumanvändare det är som har skrivit. Ofta framgår det på ett eller annat sätt, men inte alltid.

Kalimera
2006-08-03, 08:04
Jag tycker det skulle vara trevligt att veta vilken forumanvändare det är som har skrivit.
Du har rätt, det plus en e-postadress om någon vill ställa frågor. Jag ska fråga alla som skickar in resebrev.

Elisabet
2006-08-03, 08:42
Du har rätt, det plus en e-postadress om någon vill ställa frågor. Jag ska fråga alla som skickar in resebrev.Ja det måste ju vara frivilligt naturligtvis. Kan även finnas någon som bara vill lämna ut sitt användarnamn, och det ska förståss respekteras. Hellre ett bra "anonymt" resebrev, än inget!

Annki
2006-08-03, 10:23
Fråga: Var det inte för ett (bra) tag sen någon som önskade att inte bara namnet på den som har skrivit och fotat resebrev, ska skrivas ut, utan även användarnamnet i forumet?

Jag tycker det skulle vara trevligt att veta vilken forumanvändare det är som har skrivit. .Håller med, tänkte inte på det när jag skickade in vårt resebrev från Naxos. Men nu vet du att mitt användarnamn är Annki i alla fall.

Ann-Kristin.

Brige
2006-08-04, 19:10
Ett väldigt trevligt resebrev med så vackra bilder. Tack för det!! Jag känner "naxos-suget" då jag läser och känner igen mej!
Birgitta, snart där:)flabb_flab

Elisabet
2006-08-16, 12:15
Usch vad jag känner mig tjatig, men nu saknar jag nick på ett trevligt resebrev igen, det senaste från Kreta.

Det skulle också vara roligt att veta vilka alla Kalimerawashere-människor är, inte bara till namn utan även nick.

Är jag för besvärlig?? :cool:

Kalimera
2006-08-16, 12:30
Det skulle också vara roligt att veta vilka alla Kalimerawashere-människor är, inte bara till namn utan även nick. Några vill inte ha med sitt nick, andra är inte medlemmar. Så enkelt är det.

Elisabet
2006-08-16, 16:56
Några vill inte ha med sitt nick, andra är inte medlemmar. Så enkelt är det.Förstår.

Hasse
2006-08-17, 07:07
Det skulle också vara roligt att veta vilka alla Kalimerawashere-människor är, inte bara till namn utan även nick.

Är jag för besvärlig?? :cool:



Det handlar till syvene och sist mycket om den personliga integriteten, Elisabet.

Både här på Kalimera och på många andra sidor vill människor inte skylta med sin identitet alltför offentligt. Jag föredrar en rik blandning av både och.



Hasse :cool:

Elisabet
2006-08-17, 09:52
Det handlar till syvene och sist mycket om den personliga integriteten, Elisabet.

Både här på Kalimera och på många andra sidor vill människor inte skylta med sin identitet alltför offentligt. Jag föredrar en rik blandning av både och.Jadå Hasse jag vet, och det skulle aldrig falla mig in att försöka förmå någon att lämna ut vare sig namn eller bild.

Ville bara påminna om att man KAN göra det, och att det är extra trevligt för läsaren om men vet vilken forummedlem det är.