handdator

Visa fullständig version : Nyss hemkommen


scarymary
2006-07-27, 23:24
Så är man tillbaka hemma efter 2 veckor i Grekland. Besökte Naxos och Ios, igen...
Lite taskigt väder måste jag säga. Eller, det var ju jättefint egentligen, men jag förväntar mig stekhet tryckande värme i juli och det fanns inte. Samt att det blåste otroligt mycket :confused:

Men god mat, sol och bad fick jag. Och för första gången hyrde jag en scooter och oj, vad det var kul!!!

inkfish
2006-07-28, 11:41
Jag hyrde också moppe för första gången nu senast... Och jag håller med dig om att det är kul:D. Fast otäckt när det blåser:o

scarymary
2006-07-28, 23:06
Kul som tusan var det. Jag har bestämt mig för att hyra scooter en längre tid nästa gång... Så länge jag är på ön för sååå mycket dyrare än buss till stranden blir det ju inte och så kan man ju använda den när man ska handla. Plus att jag känner mig lite sydländsk och allmänt cool när jag kör _B-anana

Hellen
2006-07-29, 00:37
Vi hyrde också moppe för första gången i år. Barnen har varit för små tidigare och/eller jag har varit för feg. Har själv inte kört moppe sedan jag var 14-16 år, och det var ett tag sedan, aldrig haft någon egenAng_elx.
Tycker att det var kanon och det tog ca 5 minuter att känna sig hemma på mopeden. Lite äckligt var det allt med vinden, men vi klarade oss helskinnade.

// Helén

scarymary
2006-07-29, 19:14
Åh så kul! Det tyckte väl barnen var roligt?
Det verkar vara ganska många med barn som hyr... Det som förvånar mig är att de inte ens stoppar på ungarna varsin hjälm.
Det blåste som tusan när jag åkte också, men med solglasögon klarade jag mig även fast mina ögon aldrig klämt ut så mycket tårar tidigare flabb_flab