handdator

Visa fullständig version : Helt Ovetenskaplig räkning!


KosAnn
2006-07-27, 14:20
Hej! Som hyggligt ny Kalimeramedlem kunde jag inte låta bli att notera att antalet medlemmar registrerade i februari 2005 var ganska stort. Ialla fall så upplevde jag det så när jag läste de inlägg som har gjorts under min tid som medlem. Baserat på mina noteringar i detta så kunde jag inte låta bli att undra om det var något särskilt som hände på Kalimera då?:confused: Ialla fall så fick jag för mig att jag skulle räkna alla registreringar under februari 2005 och fick ihop 209 st. Om detta är fler eller färre än för någon annan månad vet jag inte för jag orkade gå vidare och räkna alla andras registreringar. flabb_flab Snacka om att man har lite att göra.:rolleyes: (jag kan dessutom fråga mig om jag är riktigt klok?) :p
Annika/GBG
6 dagar kvar till Kos!

mattias
2006-07-27, 14:24
Det är möjligt att det kanske skrevs om Kalimera på aftonbladet eller någon större tidning och det har stor påverkan på antalet besökare till hemsidan?

Elisabet
2006-07-27, 15:21
februari 2005 (...)undra om det var något särskilt som hände på Kalimera då?:confused: Mamma mia, du har en övertro på allas våra minnen flabb_flab ;)


Men februari är väl en månad när många börjar planera för sommarsemestern, så det kanske kan vara en orsak...? Om det nu var ovanligt många nya just då.

Chras
2006-07-27, 16:41
Att det var många som registrerade sig under februari 2005 är enkelt att svara på. Janne la upp en ny Kalimera och för att enkelt alla som tidigare varit med skulle kunna få sina signaturer fick vi återregistrera oss. Så problemet var helt enkelt detta.
Chras

KosAnn
2006-07-28, 08:13
Jasså! Ja då förstår jag. Men, jag hade i alla fall något att göra en
stund. flabb_flab :rolleyes:
/Annika

Chras
2006-07-28, 08:59
Ja, det kan alltid vara intressant att göra sådana undersökningar. Har själv roatt mig med liknande när det gäller foto. man kan läsa ut mycket av sådant ibland.
Häls/Chras