handdator

Visa fullständig version : Programmerad på Skopelos


Elisabet
2006-07-27, 09:43
Perseptionen är selektiv lärde jag mig redan när jag läste psykologi i gymnasiet och det är i högsta grad sant när man ska till en viss ö - man ser allt om den och inget om de andra :rolleyes: ;)

MEN även med ett försök att vara någorlunda objektiv - visst är det många trådar om Skopelos nu?! Är det kanske dax att ön får ett eget fack vid nästa forumrenovering, Janne? Fast helst innan jag åker förståss så jag slipper leta så mycket ;)

Eva L
2006-07-27, 10:07
Perseptionen är selektiv lärde jag mig redan när jag läste psykologi i gymnasiet och det är i högsta grad sant när man ska till en viss ö - man ser allt om den och inget om de andra :rolleyes: ;)


Låter rätt sunt Elisabet att inför en resa läsa allt om den ön men sen lyfter du säkert blicken igen och tänker på nya möjligheter och andra platser. :)
Skopelos lär ju vara en pärla bland grekiska öar.

Eva

Kalimera
2006-07-27, 11:06
Du har rätt, det skrivs mycket om Skopelos och ön behöver nog ett eget forum. Kan inte fixa det just nu, är för tillfället på en ö (i Sverige) och lånar en dator som är allt annat än användarvänlig: W95, IE 4.0 och 28.8 modem! Det är nätt och jämt jag kan skriva dessa rader. Påminn mig efter helgen.

inkfish
2006-07-27, 11:39
Fast ännu en ö bubblar som Kalimerafavorit och det är Thassos! Jag kan inte påminna mig att det skrivits så här mycket om Thassos tidigare. Det är kul!

Elisabet
2006-07-27, 12:36
Påminn mig efter helgen.My pleasure :)


Fast ännu en ö bubblar som Kalimerafavorit och det är Thassos! Jag kan inte påminna mig att det skrivits så här mycket om Thassos tidigare. Det är kul!Jo, det har jag också noterat! Och håller med, det är kul! :)

Kalimera
2006-07-31, 11:12
My pleasureKom ihåg alldeles själv. :)

Elisabet
2006-07-31, 12:38
Kom ihåg alldeles själv. :)klapp_klap klapp_klap klapp_klap