handdator

Visa fullständig version : Lekebutikk i Chania???


Malinmor
2006-07-26, 00:03
Min sønn var i Chania for 2 år siden med sin tante, og prater mye om en kjempestor lekebutikk de var inn på.

Noen som kjenner til den, og vet hvor den er?

kickimoj
2006-07-26, 08:43
När vi åkte in till Chania från platanias den "gamla" vägen så åkte vi förbi en jättestor leksaksaffär typ Toys'r'us men jag kommer dessvärre int ihåg vad den hette.

Kicki

myssa
2006-07-27, 19:06
hej
för alla köplystna heter varuhuset JUMBO det ligger strax utanför chania västerut.
jag var där och shoppade massor, allt var sååååå billigt.
mycket kläder och leksaker till barn men även en bottenvåning med diverse roliga ting. googla så hittar ni länken till varuhusets sida men man kan tyvärr inte handla på nätet.
ska förstås dit igen då jag kommer ner nästa vecka.... :) :)
myssa....

Mr Saganaki
2006-08-19, 21:29
vi var där i lördags (12/8) och hittade massor av grejor till vår lille pojk (8 mån) tex hakklappar för 1 euro styck!! Kläder och sånt var skitbilligt!! Det var nån sorts rea oxå speciellt på skolstartsgrejor! Dömycke fint och som sagt billigt!! Ullaredspriser och säkert både lite dyrare och en del mycket billigare!!!

Rekommenderas starkt!!

Malinmor
2006-08-19, 22:09
vi var där i lördags (12/8) och hittade massor av grejor till vår lille pojk (8 mån) tex hakklappar för 1 euro styck!! Kläder och sånt var skitbilligt!! Det var nån sorts rea oxå speciellt på skolstartsgrejor! Dömycke fint och som sagt billigt!! Ullaredspriser och säkert både lite dyrare och en del mycket billigare!!!

Rekommenderas starkt!!

Tusen takk for oppdateringen, men vi var på JUMBO under vårt opphold på Kreta tidligere i sommer. Et eldorado for både store og små. Fikk kjøpt mye til skolestart, og skulle gjerne hatt med meg en lastebil med leker hjem, for her var det mye billig_B-anana