kari
2006-07-23, 11:11
V i s s t elsker vi Hellas :D
- er ikke i tvil om hvorfor, det er en s u m av mange gode "ting",
og det er ikke sjelden man opplever noe som holder kjærligheten vedlike :D
På Sifnos i juni var det en taxisjåfør som varmet hjertene våre :)
Da vi gikk av bussen på torget i Artemonas (kom fra Cheronissos) var det ingen taxi å se, pga et vondt kne ønsket vi ikke å gå ned til Apollonia.
I kiosken på torget fikk jeg tlf. nr. til en taxisjåfør og ringte. Han spurte hvor vi var, og hvor vi skulle ( Kamares), da beklaget han og sa han ikke kunne kjøre oss fordi han var bestillt til Platy Gialos.
Vel, vel, så fikk vi gå tenkte vi , men kom ikke så langt før det svingte en taxi inn på torget, TENK han kom likevel opp til Artemonas for å hente oss, (jeg hadde ikke sagt noe om kneet)
og kjøre oss de 2 km ned til Apollonia :D Der satte han oss av og sa, det kommer en taxi og henter dere om 2-3min!
Hva han ville ha for tjenesten ??? TIPOTA ( ingen ting) klapp_klap
Kunne dette hendt i et annet land? Det tror jeg ikke :)
:) Kari
- er ikke i tvil om hvorfor, det er en s u m av mange gode "ting",
og det er ikke sjelden man opplever noe som holder kjærligheten vedlike :D
På Sifnos i juni var det en taxisjåfør som varmet hjertene våre :)
Da vi gikk av bussen på torget i Artemonas (kom fra Cheronissos) var det ingen taxi å se, pga et vondt kne ønsket vi ikke å gå ned til Apollonia.
I kiosken på torget fikk jeg tlf. nr. til en taxisjåfør og ringte. Han spurte hvor vi var, og hvor vi skulle ( Kamares), da beklaget han og sa han ikke kunne kjøre oss fordi han var bestillt til Platy Gialos.
Vel, vel, så fikk vi gå tenkte vi , men kom ikke så langt før det svingte en taxi inn på torget, TENK han kom likevel opp til Artemonas for å hente oss, (jeg hadde ikke sagt noe om kneet)
og kjøre oss de 2 km ned til Apollonia :D Der satte han oss av og sa, det kommer en taxi og henter dere om 2-3min!
Hva han ville ha for tjenesten ??? TIPOTA ( ingen ting) klapp_klap
Kunne dette hendt i et annet land? Det tror jeg ikke :)
:) Kari