handdator

Visa fullständig version : Santorinis nattliv?


*natalie*
2006-07-22, 22:42
Jag planerar att åka till Santorini i början av augusti nästa år och undrar därför hur nattlivet är där? Kommer förmodligen bo i Kamari.

FrazzeTiger2
2006-07-24, 09:01
Det var hela 12?! år sedan som jag upplevde Kamari´s nattliv (var då 16) trots att jag varit på Santorini de senaste 5 åren så har jag ej festat där utan då i Fira (eftersom vi alltid bor i Imerovigli). Men vad jag kommer ihåg så har Kamari större discon och relativt många mysiga barer längs med strandpromenaden. Fira har fler mindre barer och nattklubbar men de är dock ganska dyra med inträde på runt 10 EUR men väl därinne då kostar också en 33cl öl10 EUR?!... Men men det är det man får ta om man är på favorit ön :-).

Trevlig resa!

// Annette som åker till Grekland om 38 dagar 8 timmar och 28 min pip.

*natalie*
2006-07-24, 18:49
Tack så mycket för svaret :)

Får se om det blir Santorini ...

Kalimera
2006-07-24, 22:21
Jag planerar att åka till Santorini i början av augusti nästa år och undrar därför hur nattlivet är där? Kommer förmodligen bo i Kamari.Nattliv hittar du främst i Fira, men det finns även i Kamari. Har flera gånger varit på röjiga bouzokiklubbar i Fira, väldigt kul!

_Helen_
2006-08-14, 01:22
kan en öl verkligen kosta 10 euro? hjälp det låter vansinnigt dyrt!

Hellen
2006-08-14, 09:03
kan en öl verkligen kosta 10 euro? hjälp det låter vansinnigt dyrt!

En Coca Cola för 8E i Thira, det var inte på nattklubb utan på en av restaurangerna där man får betala för att titta på solnedgången.

// Helén