handdator

Visa fullständig version : Nye Cd'er


kari
2006-07-21, 22:58
Det ble noen nye CD’er med hjem fra denne ferien og :)
- selv om planen var å la det være, siden det finnes MYE bra å spille her hjemme fra før..:rolleyes:
Foruten Alexiou’s nye, som dessverre ikke svarte til forventningene,
kjøpte jeg denne gangen :

Dalaras’ ”Sta Tragodia Pou Sou Grafo” ( New edition) inneholder bl a duett m/Remos

Manolis Mitsias’ ”KIBOTOS” en herlig dobbel Cd fra en live-konsert på H.A.

Elefteria Arvanitaki’s ” Dromoi Paralliloi” Dobbel Cd + Dvd

Mixalis Xatzigiannis’ ”LIVE” dobbel Cd + Dvd

MYE deilig, og v a r i e r t musikk å kose seg med ……..


- i tillegg til disse nye Cd’ene er jeg f.t. spesielt glad i Stamatis Kokotas’ stemme,
spiller OFTE hans ”14 Megala Tragoudia”, her er det SJEL i stemmen/røsten

På www.musikal.gr (http://www.musikal.gr/) har de nå ”14 Megala Tragoudia” med mange gamle, g o d e sangere, til kun 7 euro pr.Cd.
Foreløpig har jeg kjøpt Stamatis Kokotas, Poly Panou og Katerina Kouka. Sistnevnte er ikke så gammel, men virkelig god.

:) Kari

pawik
2006-07-21, 23:10
Det ble noen nye CD’er med hjem fra denne ferien og.
- selv om planen var å la det være, siden det finnes MYE bra å spille her hjemme fra før..
Foruten Alexiou’s nye, som dessverre ikke svarte til forventningene,
kjøpte jeg denne gangen :

Dalaras’ ”Sta Tragodia Pou Sou Grafo” ( New edition) inneholder bl a duett m/Remos

Manolis Mitsias’ ”KIBOTOS” en herlig dobbel Cd fra en live-konsert på Herodes Attikus

Elefteria Arvanitaki’s ” Dromoi Paralliloi” Dobbel Cd + Dvd

Mixalis Xatzigiannis’ ”LIVE” dobbel Cd + Dvd

MYE deilig , og forskjellig musikk å kose seg med ……..

- i tillegg til disse nye Cd’ene er jeg f.t. spesielt glad i Stamatis Kokotas’ stemme,
spiller OFTE hans ”14 Megala Tragoudia” her er det SJEL i stemmen/røsten
På www.musikal.gr (http://www.musikal.gr/) har de nå”14 Megala Tragoudia” med mange gamle, g o d e sangere, til kun 7 euro pr.Cd. Foreløpig har jeg kjøpt Stamatis Kokotas, Poly Panou og Katerina Kouka. Sistnevnte er ikke så gammel, men virkelig god.
Härliga cd Kari!

Mitsias har länge varit en favorit. Han har dock inte leverat på länge nu.
Hans stil har varit pompös o lite tråkig. Och så smäller det till med den här dubbelcdn. Den är så fantastiskt bra.
Rekommenderar den verkligen. Tycker att det är en av årets hittills allra bästa.

Xatzigiannis är redan en av de stora och den här cdn befäster bara det.

/pawik